زمان انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ -

دو نقطه ضعف بزرگ در پرسپولیس پابرجاست/ حواس برانکو کجاست؟

درحالی که خیلی‌ها از عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات راضی هستند اما این تیم که فصل گذشته با نقاط ضعف بزرگی مواجه بود هنوز در دو پست به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند کمک حالش باشند.

به گزارش سرای نور؛ پرسپولیس پس از چند روز یکه تازی در نقل و انتقالات  به نظر می رسد این روزها از رقیب سنتی خود عقب افتاده است، ورودی های این تیم عبارتند از: محسن ربیع خواه، ابوالفضل درویش وند، احسان علوان زاده، سیدجلال حسینی، وحید امیری، ساسان انصاری و علیرضا بیرانوند.

خروجی ها عبارتند از: علی فاطمی، مهرداد کفشگری، بابک حاتمی، محسن بنگر، مرتضی قدیمی پور،  علیرضا نورمحمدی، سوشا مکانی، مهدی طارمی، جری بنگستون، علی محسن‌زاده، مایکل اومانیا و میلاد کمندانی.

با بررسی ورودی و خروجی های پرسپولیس می بینیم که این تیم در دفاع و حمله کمبود مهره دارد. در خط حمله البته می توان جانشین طارمی و بنگستون را با علیپور ساخت  یا حتی ساسان انصاری اما اگر بتوان چنین کرد هم آن وقت در پست های مهاجمان کاذب این تیم مشکل دارد و در ضمن مهاجم تخصصی هم نخواهد داشت. شاید اصرار بر جذب کاوه رضایی در همین راستا بود که به توفیق نرسید اما به هر حال پست مهاجم هدف همچنان می لنگد.

در بخش دفاعی هم اینچنین است، بررسی ورودی ها و خروجی های این تیم نشان می دهد که سرخپوشان در دفاع دو خروجی داشته اند یعنی بنگر و اومانیا؛ ضمن اینکه هنوز با ماریچ هم تمدید قرارداد نشده  و تنها سید جلال حسینی در دفاع اضافه شده و به این ترتیب در این پست هم ابهام ها و کمبودهای زیادی هنوز وجود دارد.

البته پرسپولیس هنوز سه سهمیه بزرگسال جا دارد و می تواند مسیر را ادامه بدهد اما به هر حال آنچه در این مطلب مهم است اینکه تاکنون و تا این لحظه دو پست مهم دفاع وسط و مهاجم هدف هنوز در پرسپولیس خالی است و کامل نشده است.

در واقع پرسپولیس هنوز مشکلات اساسی دارد و این روزها هم گرفتار حاشیه های تیم ملی ایران شده که این موضوع تمرکز این تیم را پایین می آورد. باید دید برانکو که این روزها حواسش به درگیری با کی روش بود در ادامه چه تصمیم هایی می گیرد و آیا طاهری می تواند این موضوع را حل کند؟ شاید هم پرسپولیسی ها طارمی را برگردانند و همه چیز و با جذب یک دفاع کار تمام شود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو