زمان انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ -

با همت بسیجان شهرستان نور

پاکسازی و گندزدایی مراکز عمومی و بهداشتی بیمارستان‌ها و دهستان‌ها در شهرستان نور

فرمانده سپاه ناحیه نورگفت: بسیجیان شهرستان نور و گردان امام حسین(ع) و نیروهای عملیاتی سپاه ناحیه نور در پاکسازی و گندزدایی مراکز عمومی و بهداشتی بیمارستان‌ها و دهستان‌ها در چند هفته اخیر در شهرستان نور تلاش فراوانی کردند

 

 

به گزارش خبرنگار سرای نور، فرمانده سپاه ناحیه نور در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به مبارزه با ویروس کرونا اظهارکرد: با توجه به اینکه بسیجیان شهرستان نور و گردان امام حسین(ع) و نیروهای عملیاتی سپاه ناحیه نور در پاکسازی و گندزدایی مراکز عمومی و بهداشتی بیمارستان‌ها و دهستان‌ها در چند هفته اخیر در شهرستان نور تلاش فراوانی کردند از جمله اقدامات انجام شده در روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند خرید ۲۵۰ متر پارچه برای دوخت ماسک،۷۵۰ گرم، کش مخصوص دوخت ماسک، سم زدایی و ضد عفونی کردن روستاهای کارگردکلا، کلین خونی، افراسیاب کلا، گنج یاب علیا و سفلی و سرکاج می‌باشد.

وی گفت: ضدعفونی معابر عمومی و اماکن مذهبی، مساجد و پایگاه‌ها و مکان دهیاری و شوراها، تهیه دستکش برای همکاران، هماهنگی با مدیر هنرستان حجاب برای دوخت ماسک، تهیه ۱۰ بسته کالا و توزیع بین نیازمندان، تهیه بروشور تبلیغاتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و توزیع در منازل، ضد عفونی کردن کلیه ادارات شهرستان نور توسط یگان عملیات ناحیه نیز از دیگر اقدامات سپاه ناحیه نور بود.

سرهنگ سید نعمت اسدی با اشاره به دوخت ۳هزار و ۴۰۰ ماسک توسط خواهران و یک هزار ماسک توسط حوزه ی امام علی(ع) خاطر نشان کرد: به همت درمانگاه حضرت زینب(س) ۴هزار و ۴۰۰ عدد ماسک استریزه شد.

این مسئول تصریح کرد: ۲۰ درصد ماسک های دوخته شده در ادارات و ۸۰ درصد بین مردم توزیع شد و جلسه ای با خیرین برای تهیه اعتبار ۵ دستگاه کپسول اکسیژن و ۱۰ تخت بیمارستان برای مرکز نقاهتگاه با هماهنگی فرماندار و تحویل به فرمانداری با برچسب سپاه به صورت امانی برگزار شد.

فرمانده ناحیه نور افزود: دو کارتن الکل ۹۶درصد توسط خیرین برای بیمارستان نور اهدا شد و ۳۳ میلیون تومان پارچه مخصوص ماسک به حوزه محلات خواهران و ۳ عدد کیت حفاظتی لباس به اورژانس بیمارستان نور تحویل داده شد .

وی با اشاره به ۲۳ مورد ارزاق کمک معیشتی از خیرین و بسیج سازندگی به مردم بیان کرد: ۲۵ بسته مواد غذایی شامل حبوبات، شکر، کنسرو، رب گوجه، چای برای ۲۵ نفر از خانوار بی بضاعت، منطقه طرح کرامت، محله آسیب پذیر گلستان ۵ایزد شهر با برچسب اهدایی توسط بسیج سازندگی ناحیه توزیع و پخش شد.

این مسئول در پایان افزود: مواد ضد عفونی کننده در بین منازل توسط حوزه حضرت خدیجه(س) رویان و سبد معیشتی و بهداشتی برای کمک به خانواده های نیازمند در خصوص مبارزه با کرونا به مبلغ ۱۰ میلیون ریال توسط حوزه حضرت خدیجه(س)رویان تهیه شد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو