زمان انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ -

رسیدگی به نیازمندان همزمان با مبارزه با ویروس کرونا

بسیجیان همزمان با تهیه بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی مکان‌ها، نیازمندان را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،فرمانده سپاه ناحیه نور در گفت‌ وگو با خبرنگار ما با اشاره به ادامه اقدامات سپاه ناحیه در خصوص مبارزه با ویروس کرونا در روزهای نهم و دهم فروردین اظهارکرد: روستاهای تابعه حوزه حضرت علی اکبر(ع) در دو مرحله سمپاشی و ضدعفونی شد و این حوزه ۳۰۰ عدد ماسک بین مردم توزیع کرد.

وی گفت: ۸۰ قوطی الکل ضدعفونی کننده به همراه بروشور(رعایت نکات بهداشتی) بین تمام ساکنین روستای نانواکلا توسط حوزه حضرت زینب(س) و ۶۰۰ عدد ماسک بین اهالی تاشکوه علیا توسط پایگاه حضرت معصومه(س) از حوزه حضرت خدیجه(س) توزیع شد.

سرهنگ سید نعمت اسدی از دیگر اقدامات این ناحیه از توجیه و تبیین ویروس کرونا برای ساکنین روستا و چگونگی پیشگیری از ابتلا توسط فرمانده پایگاه با حضور بهورز درروستاهای چل، سادات محله و دویلات، ضدعفونی مکان‌های حساس توسط برادران بسیجی و تهیه و توزیع ماسک و دستکش از حوزه امام حسین(ع)، قربانی کردن دو رأس گوسفند و توزیع بین نیازمندان توسط پایگاه حضرت سکینه و دوخت ۲هزارو ۷۷۳ ماسک از حوزه حضرت زهرا(س) نام برد.

این مسئول افزود: ۴۰۰ عدد محلول ضد عفونی کننده بین اهالی روستای کردآباد، ۲هزار و ۲۴۵ عدد ماسک و بسته بهداشتی بین مردم توسط حوزه ابوالفضل(ع) توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه نور با اشاره به دوخت چهارهزار و ۵۷۰ عدد ماسک و تولید هزار و ۵۰۰ بطری محلول ضد عفونی کننده توسط حوزه حضرت خدیجه(س) رویان و توزیع بین مردم اظهارکرد: یکهزار و ۵۰۰ پک بهداشتی توسط پایگاه راضیه بلده تولید و توزیع شد.

وی با اشاره به قدردانی از ۱۵ خیاط بسیجی در این ناحیه، تصریح کرد: تعداد ۸۵۰ عدد ماسک توسط خواهران بسیجی پایگاه ام حبیبه سیدکلا حوزه حضرت زینب(س) و ۲هزار و ۵۵۷ بسته بهداشتی توسط حوزه امام سجاد(ع) تهیه و بین مردم توزیع شد.

سرهنگ اسدی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی با دادستان چمستان از حوزه امام سجاد (ع) خاطرنشان کرد: در روستای ورازده سفلی و قلعه کتی با کمک دهیاری و خواهران بسیجی پایگاه از حوزه حضرت رقیه(س) یکهزار و ۴۰۰ عدد ماسک و محلول ضدعفونی کننده تهیه و بین مردم توزیع شد.

این مسئول افزود: معابر، کوچه‌ها، خیابان‌ها، سوپرمارکتها، نانوایی‌ها، دفتر شورای اسلامی و دهیاری، پایگاه و مسجد روستای شهرکلا در سومین مرحله از حوزه امام علی (ع) نور ضدعفونی شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ فروردین, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو