زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

کمک‌های نقدی برای خرید داروی بیماران در شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: 76میلیون ریال کمک‌های نقدی مردمی و غیرنقدی شامل وسایل و اقلام معیشتی و بهداشتی (60 بسته برنج 5 کیلیویی و یک رأس گوسفند) در راستای رزمایش کمک مؤمنانه جمع آوری شد.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص همدلی مواسات و کمک مؤمنانه در چهاردهم اردیبهشت در شهرستان نور اظهار کرد: حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه نور هفت هزار عدد ماسک تهیه و بین مردم توزیع کردند و ۷۶ میلیون ریال کمک های نقدی مردمی و غیر نقدی شامل وسایل و اقلام معیشتی و بهداشتی (۶۰ بسته برنج ۵ کیلیویی و یک رأس گوسفند) در راستای رزمایش کمک مؤمنانه جمع آوری کرد.

 

وی گفت: کمک‌های نقدی به مبلغ ۶ میلیون ریال برای خرید دارو برای بیماران توسط حوزه های مقاومت سپاه ناحیه نور جمع آوری شد و ۶۰۰ بسته بهداشتی و ۸۰۰ بسته معیشتی در راستای کمک مؤمنانه توسط بهداری و بسیج سازندگی سپاه ناحیه نور آماده سازی شد.

سید نعمت اسدی با اشاره به غربالگری توسط حوزه های مقاومت سپاه ناحیه نور افزود: جلسه با هیئت رئیسه رزمایش کمک مؤمنانه با حضور فرماندهی ناحیه نور در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

این مسئول با اشاره به پانزدهم اردیبهشت در رزمایش کمک مؤمنانه و مبارزه با ویروس کرونا یادآورشد: جلسه قلک مؤمنانه دانش آموزان در اداره آموزش و پرورش شهرستان نور با حضور فرمانده ناحیه نور برگزار شد واقلام و بسته های معیشتی و بهداشتی در راستای رزمایش کمک مؤمنانه در دو کارگاه ناحیه جمع آوری شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از عملکرد سپاه ناحیه نور در شانزدهم اردیبهشت تصریح کرد: جلسه‌ای با حضور فرمانده ناحیه، بخشدار مرکزی و فرماندهان حوزه‌های محلات در راستای رزمایش کمک مؤمنانه در سپاه ناحیه نور برگزار شد و از دوکارگاه جمع آوری اقلام و بسته های معیشتی و بهداشتی در ناحیه با حضور فرمانده ناحیه نور، بخشدار مرکزی و فرماندهان حوزه‌های محلات بازدید شد.

وی گفت: با اصناف در خصوص تأمین وسایل نقلیه برای حمل اقلام از استان به ناحیه و با دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در راستای تأمین سرد خانه هماهنگی لازم انجام شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو