زمان انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ -

امام جمعه نور:

ضرورت شایسته‌ سالاری در ادارات

نماز جمعه نور با حضور مردم و مسئولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رونمایی بخشی از جهیزیه نوعروسان شهرستان نور در مصلی الغدیر برگزارشد.

نماز جمعه نور با حضور مردم و مسئولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رونمایی بخشی از جهیزیه نوعروسان شهرستان نور در مصلی الغدیر برگزارشد.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تقوای الهی و انجام واجبات اظهارکرد: امام صادق(ع) عصاره آفرینش از آدم تا خاتم است و در حقیقت تمام احکام اسلام به وسیله این امام تبیین و ترسیم شد که محصول آن مذهب جعفری است.

وی با اشاره به اینکه امام صادق(ع) رئیس مذهب شیعه است، تصریح کرد: درحقیقت امام صادق(ع) توانست همه آنچه در عالم آفرینش اتفاق می‌افتد را در یک روش تنظیم کند که معروف به مذهب جعفری است.

امام جمعه نور تصریح کرد: غیرت و سخاوت از فضایل اخلاقی و جانفشانی برای حفظ ارزش‌ها غیرت است.

این مسئول یادآورشد: خداوند چیزهایی را چه در آشکار و چه نهان حرام می‌داند و این نشان غیرت است و انسان غیرتمند نیز برای حفظ ارزش‌ها باید غیرت را به صحنه بیاورد.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: امروز برای حفظ ارزش‌ها در مقابل ستمگران، ظالمان ومستکبران باید با تمام عزت، غیرت و عظمت ایستادگی کرد.

وی با اشاره به چهره پلید آمریکا اظهارکرد: مدعیان حقوق بشر در مقابل حرکت پلیس آمریکا سکوت کردند اما ۵۰ ایالت آمریکا در شهرهای مختلف به صحنه آمدند و غیرت‌ها در دنیا به جوش آمد و این عصر، عصر افول قدرت‌های پوشالی استکبار جهانی در رأس آن آمریکاست.

امام جمعه نور با اشاره به هفته محیط زیست افزود: محیط‌بانان و حافظان محیط زیست که در صف اول مبارزه با چپاولگران محیط زیست قراردارند و برای حفظ دریا، جنگل، پرندگان آنچه حیات جهان به آن بستگی دارد، غیرت دارند.

وی گفت: آلودگی آب‌های زیرزمینی براثر شیرابه‌های زباله‌ها سبب بیماری‌های لاعلاج می‌شوند و حفظ محیط زیست غیرت و

مردانگی می‌خواهد.

 

امام جمعه نور یکی از پایه‌های بزرگ کشور را کشاورزی نام برد وتصریح کرد: کشاورزی در ابعاد مختلف صنعت درست می‌کند اما ما گرفتار خام‌فروشی در محصولات کشاورزی، شیمیایی، مواد معدنی و… هستیم.

این مسئول با اشاره به جهش تولید افزود: کشاورزی پایه جهش تولید و محصولات متنوع باغی، دامی، طیوردر صنعت کشاورزی پویاست.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به ساخت و سازهای بی‌رویه در بهترین زمین‌های کشاورزی و تغییر کاربری‌ها افزود: مسئولان، حراست‌ها، مهندسین، جهادکشاورزی، دستگاه قضا باید با رصد به موقع مانع ساخت و سازهای غیرمجاز شوند زیرا تخریب خود خسارت است.

وی تأکید کرد: حفظ بیت المال، ثروت ملی، اقتصاد، حفظ ارزش‌های الهی، قطع کردن دست دزدان نیز غیرت می‌خواهد.

امام جمعه نور با اشاره به مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: انتظار از مجلس یازدهم پویایی اقتصاد و معیشت است و باید در این بخش تلاش کنیم تا بهترین قانون وضع شود و نظارت بر اجرای قانون نیز بسیار با اهمیت است.

این مسئول برضرورت شایسته‌ سالاری در ادارات، تأکیدکرد:سال جدید به جای جهش تولید به جهش قیمت‌ها رسیدیم و مردم دچار مشکل اقتصادی و معیشتی هستند.

حجت الاسلام احمدی گفت: مجلس یازدهم بار دیگر با انقلابی جدید وارد عرصه خدمتگزاری شدند که امیدواریم شاهد یک حرکت بزرگ باشیم.

امام جمعه نوربا تجلیل از موسسه آبشارعاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد امام(ره) برای تهیه بخشی ازجهیزیه نوعروسان افزود:مؤسسات کارآمد، بهزیستی ودیگر نهادها که برای رفع نیاز نیازمندان تلاش می‌کنند، لایق قدردانی هستند.

گفتنی است در پایان با حضور نمازگزاران، امام جمعه، نماینده مردم نور ومحمودآباد در خانه ملت، فرمانده سپاه ناحیه نور، مسئول آستان قدس رضوی شهرستان، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه نور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، مسئولان آبشارعاطفه‌های نور، رئیس کمیته امداد امام(ره) و دیگر مسئولان شهرستان از جهیزیه نوعروسان شهرستان در مصلی الغدیر رونمایی شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ خرداد, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو