زمان انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ -

ابهام در آینده دو بازیکن؛

کودتای نافرجام ترکیه و تاثیر آن بر پرسپولیس و استقلال

کودتای نافرجام ترکیه ممکن است طارمی و شهباززاده را به نقطه ای غیر از نقطه موعود قبلی سوق دهد و به این ترتیب معادلات قهرمانی هم در لیگ برتر تحت تاثیر قرار می گیرد.

به گزارش سرای نور؛ کودتای نافرجام در ترکیه که شب پر التهابی را برای منطقه رقم زد روی معادلات قهرمانی و آینده فوتبال ایران هم تاثیر به سزایی دارد.

در واقع اتفاق های اخیر در کشور ترکیه فوتبال این کشور و البته حضور بازیکنان خارجی را در لیگ ترکیه تحت تاثیر قرارداده که مهمترین آن تا این لحظه درخواست بازگشت طارمی است به پرسپولیس و لیگ ایران که گرچه به صورت رسمی اعلام نشده اما قابل بحث و باور است.

رامین رضائیان هم در ریزه اسپور تمرین می کند و البته او تا این لحظه اعلام بازگشت نکرده اما ماجرای سجاد شهباز زاده برای استقلال هم تحت تاثیر قرار گرفته است.

سجاد که ۸۰۰ میلیون تومان از استقلال طلب دارد از آلانیای ترکیه پیشنهاد داشت و همین موضوع او را در دست برتر قرار می داد اما با وجود اصرار سجاد امروز قاعدتا او بهتر است که به ترکیه نرود و این را خود او هم می داند.

شهباززاده اگر چه هنوز اصرار بر جدا شدن از استقلال دارد اما پیشنهاد خوبش را در تهدید می بیند و قاعدتا باید مراقب عقد قرارداد با آلانیا باشد.

اصرار به بازگشت طارمی و عدم امنیت برای سجاد شهباززاده می تواند همه معادلاتی را که تاکنون سرخابی ها برای خود نوشته اند را عوض کند هر چند اصول باشگاه داری در حد قهرمانی می گوید بازیکن باید با تمام وجودش برای تیم بجنگد اما تجربه ثابت کرده که معمولا باشگاه های ایرانی  تحت فشار هواداران کمتر می توانند به اصول برای قهرمان شدن پایبند باشند.

باید دید کودتای نافرجام در ترکیه آیا معادلات را برای سرخابی ها عوض می‌کند؟

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۶ تیر, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو