زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ -

افتتاح فاز سوم بزرگراه ساحلی امام علی(ع) در شهرستان نور+ تصاویر

فاز سوم بزرگراه ساحلی امام علی(ع) حد فاصل خیابان‌های تامین اجتماعی و دارایی شهر نور در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره‌برداری از فاز سوم بزرگراه ساحلی امام علی(ع) حد فاصل خیابان‌های تامین اجتماعی و دارایی با حضور دکتر شادمان فرماندار، حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان نور، مهندس چمن آرا شهردار نور، دکتر حسینی شورای اسلامی شهر نور صورت گرفت.

 

شهردار نور در مراسم افتتاحیه این پروژه‌ها با اشاره به گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهارداشت: هفته دولت با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گره خورده است، شهیدانی که در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جان عزیز خود گذشتند و تمام خادمان مردم بایستی به تاسی از این شهیدان بزرگوار خدمت صادقانه را الگوی و در دستور کار خود قرار دهند.

 

فرامرزچمن آرا تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری نور در دوره پنجم، روند تقویت زیرساخت‌های عمرانی و اتمام و تکمیل بخشی از پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر، روند پیشبرد و پیشرفت پروژه‌های عمرانی را با جدیت پیگیری می‌کند و در همین راستا رویکرد مدیریت شهری به تعریف پروژه‌ها عمرانی متعدد و اجرای پروژه‌های شاخص و حائز اهمیت به منظور تأمین و بهبود زیرساخت‌های خدمات عمرانی شهر معطوف شد.

 

این مسئول با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری نور در هفته دولت به احداث دیواره حفاظتی تمیشان رود، پروژه زیرسازی آسفالت خیابان ساحلی امام علی (ع)، پیاده روسازی و احداث رفیوژ میانی در خیابان ساحلی امام علی(ع)،تعویض پایه‌های تیرهای روشنایی معابر سطح شهر،احداث آب نما در میدان امام رضا(ع) اشاره کرد.

شهردار نور با اشاره به زیرسازی وآسفالت فاز سوم بزرگراه ساحلی امام علی(ع) خاطرنشان کرد: این پروژه بطول ۲۸متر مربع آسفالت شد.

چمن‌آرا با اشاره به احداث ۷۰۰ متر کانال در دو لاین اظهارکرد: فاز سوم بزرگراه ساحلی امام علی(ع) حد فاصل خیابان‌های تامین اجتماعی و دارایی از مهمترین پروژه‌های شهرداری نور است که در کاهش ترافیک به ویژه  در اوج ورود مسافر تأثیرگذار است و در بخش گردشگری به علت اتصال به ساحل سبب جذب گردشگر و رونق اقتصادی در شهر می‌شود.

 

این مسئول یادآورشد: سال ۹۸ شهرداری و شورای اسلامی شهر نور۳۰ پروژه را به اتمام رساندند و یا در مراحل پایانی است که  برخی از این پروژه‌ها شامل دیواره سازی در لاویج رود، دیواره سازی در وازرود، احداث ۱۴ دهنه تجاری، آسفالت، بلوار و پیادروسازی خیابان نیما، نوسازی نمای ساختمان شهرداری، اجرای آب‌نما در شهر، پیادروسازی بخش دیگری از خیابان‌های سطح شهر، راه اندازی اتوماسیون اداری شهرداری که تاکنون دایر نبود و اسکن کل پرونده‌های شهرداری و… می‌باشد.

وی در پایان افزود: شهرداری نور در سالی که گذشت با وجود بیماری کرونا که اقتصاد دنیا را فلج کرد خدمات خود را به شهروندان قطع نکرد و همواره تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر شهروندان ادامه می‌دهد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو