زمان انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۵ -

پیام تبریک فرماندار شهرستان نور به مناسبت هفته دفاع مقدس

هادی خنجری فرماندار شهرستان نور در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛  هادی خنجری فرماندار شهرستان نور در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند.و براستی که چه زیبا آن پیر فرزانه فرمود: در دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان به دست دلاورمردان ایران اسلامی در هم شکست.
جنگ ما نه برای خاک، بلکه برای دفاع از باورهای دینی بود از آن روی دفاع مقدس نام گرفت. نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد لذا از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می دهد. امروز نیز مردم ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار اقتصادی و فرهنگی با استکبار جهانی، پایمردانه از عزت و شرف نظام مقدس اسلامی حراست می کنند.

 

 

 

 

dsc05846

 

 
آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام عظیم الشان(ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی،خانواده معظم شهدا،آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثار گران رشید تبریک عرض می کنم.از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم سلامتی و سعادت مسئلت دارم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو