زمان انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۵ -

جلسه هماهنگی پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس و ناجا در فرمانداری نور برگزار شد

پیاده‌روی خانوادگی (یاد یاران) به مناسبت هفته دفاع مقدس و ناجا در روز جمعه از میدان امام رضا (ع) تا چهارشنبه بازار برگزار می‌شود.

سعید یزدانی در جلسه هماهنگی پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس و ناجا اظهارکرد: پاسداشت و دفاع مقدس باید زبانی و عملی باشد.

 

وی گفت: اگر بخواهیم تاریخ انقلاب اسلامی را مرور کنیم به ایام خاطره انگیز و دل انگیزی می‌رسیم که یکی از مهمترین این ایام هشت سال دفاع مقدس است.

 

 

 

 

 

dsc05986

 

 

 

 

معاون فرماندار نور تصریح کرد: وقتی خاطرات را مرور می‌کنیم گاهی غبطه می‌خوریم، گرچه جنگ برای هیچ کشوری نعمت نیست وما نیز جنگ را ستایش نمی‌کنیم، اما دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

 

این مسئول افزود: در بحث جامعه شناسی با توجه به این‌ که جنگ در همه جوامع انزوا، کج رفتاری و بدخویی ایجاد می‌کند اما در هشت سال دفاع مقدس شور و نشاط اجتماعی در سراسر کشور وجود داشته است.

 

 

dsc05993

 

 

 

 

یزدانی با اشاره به اعزام به جبهه‌ها و تشییع جنازه شهدا تصریح کرد: زمان اعزام به جبهه‌ها یک نشاط اجتماعی بود و تشییع جنازه شهدا در پاسداشت یاد شهدا، همبستگی و اتحاد را در بین جامعه ایجاد می‌کرد.

 

 

 

dsc05991

 

 

سعید یزدانی اظهارکرد: در جبهه‌ها و سنگرها اتفاق‌های عجیبی را شاهد بودیم که با امروز ما، قابل قیاس نیست، در دفاع مقدس و سخت ترین شرایط ایثار و محبت و عشق داشتیم همه خود را فدای یکدیگر می‌کردیم. وی تأکید کرد: اما امروز با همان کشور و انسان‌ها در نسل دوم، در جامعه بدون جنگ و دفاع زندگی می‌کنیم اما، جنگ ما بر سر پست‌ها، درگیری و نزاع سیاسی برای کسب یک صندلی یا مقام است، اگر آن روزها خودمان را قربانی هم‌نوع می‌کردیم اما امروز هم‌نوع را قربانی خود می‌کنیم تا خودمان زندگی کنیم.

 

 

 

 

 

dsc05983

 

 

 

معاون فرماندار نور گفت: چه چیزی سبب شد تا فراموشکار شویم؟ در آن روز گذشت و ایثار و از خود گذشتگی بود و رنگی وجود نداشت، همه یکی بودند، یک‌صدا حرف می‌زدند و هدف، جمهوری اسلامی ایران بود اما امروز حتی چندگانگی را در یک خانواده حس می‌کنیم.

 

 

 

 

dsc05976

 

 

 

 

این مسئول با اشاره به این که آرزوی ما جنگ نیست، بیان کرد: غبطه می‌خوریم که نتوانستیم آن روزگار خوب را حفظ کنیم، آرزوی ما جنگ نیست، بلکه حفظ وحدت است.

 

سعید یزدانی اظهار کرد: هدف از جلسه پاسداشت هفته دفاع مقدس و ناجا  و ایجاد هماهنگی و تعامل بین جامعه و عناصر دفاعی جامعه است زیرا نیروی انتظامی از قشر زحمت کش، فعال و حافظ امنیت جامعه هستند.

 

 

dsc06036

 

 

 

 

 

وی با اشاره به پیاده روی خانوادگی خاطرنشان کرد: این پیاده روی به مدیریت رئیس اداره ورزش و جوانان، همکاری دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شهرداری در روز جمعه از میدان امام رضا (ع) تا چهارشنبه بازار برگزار می‌شود.

معاون فرماندار نور تصریح کرد: این روز در کنار خانواده یک روز به یاد ماندنی است و یک روز با نشاط،  نیاز به انسان‌های با نشاط دارد.

وی در پایان با تأکید به این که از همه ابزارهای اطلاع رسانی برای مردم استفاده شود، اطلاع رسانی دقیق را ضروری دانست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو