زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ -

عبدالوحید فیاضی:

خرسندم از نظر مالی ضعیف‌ترین نامزد هستم و اشرافی‌گری در ذات من نیست

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خرسندم از نظر مالی ضعیف‌ترین نامزد هستم و اشرافی‌گری در ذات من نیست.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ عبدالوحید فیاضی اظهار کرد: من یک روستایی هستم که از بطن مردم برخاستم، بین من و مردم من فاصله‌ای نیست، در میان شما زندگی می‌کنم و به‌عنوان یک خدمتگزار درد شما را فریاد می‌زنم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، افزود: رهبر انقلاب اشرافی‌گری را نهی کردند و خرسندم که به‌عنوان یک نماینده مجلس، از نظر مالی و اقتصادی ضعیف‌ترین نامزد هستم و اشرافی‌گری در ذات من نیست.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به کسانی که هزینه‌های میلیاردی برای تبلیغات خود و خرید رأی انجام می‌دهند، گفت: آن کسانی که شام زنجیره‌ای می‌دهند از کجا آورده‌اند؟ آن کسانی که برای خرید رأی، چک و سفته می‌دهند از کجا آورده‌اند؟ چرا و با چه انگیزه‌ای این‌گونه حاتم طایی شدند؟

این مسئول با اشاره به ثروت و منابع داخلی تأکید کرد: ما باید قدر ثروت و منابع داخلی خود را بدانیم و به‌دست دیگران نگاه نکنیم، آنچه خود داریم از بیگانه تمنا نکنیم.

فیاضی تصریح کرد: مردم! آن دنیا ما را به میزان حقیقت می‌سنجد، به میزان تشخیصی که داده‌ایم، اگر کسی بر مدار حقیقت حرکت می‌کند و خدمتگزار شماست از هر کجا که باشد بگذاریم خدمت کند، و اگر کسی خیانت می‌کند و توانایی خدمت ندارد حتی اگر برادر ما باشد از او بگذریم.

وی بیان کرد: مردم! من با شما مستند سخن می‌گویم، با قدرتی که شما با رأی خود به من داده‌ا‌ید تا خدمتگزارتان باشم، به قدر فرصت‌های ۴ سال و با تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی، در حد توان به آن عمل کرده‌ام اما من همیشه خود را بدهکار شهدا و شما مردم فهیم و قدرشناس می‌دانم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو