زمان انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ -

برانکو دلایل شکست پرسپولیس را اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولی دلایل شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را تشریح کرد و گفت: بعد از بازیهای لیگ قهرمانان بازیکنانم تخلیه شدند.

به گزارش سرای نور؛ برانکو ایوانکوویچ پس از شکست یک بر صفر تیمش با صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و به بازیکنان نفت تبریک می‌گویم. بازیکنان ما بعد از بازی با الریان به لحاظ ذهنی و بدنی تخلیه شدند. همین طور ملی‌پوشان ما به خاطر دو بازی سخت و سنگین ملی که پشت سر گذاشته بودند از لحاظ بدنی و ذهنی تخلیه شده بودند.

وی تصریح کرد: از قبل می‌دانستم بازی سختی خواهیم داشت و دمای بالای هوای آبادان نیز در شکست ما بی‌تاثیر نبود. ما برای قهرمانی نیاز به ۷ امتیاز از ۵ بازی آینده داریم و طبیعی است اگر نتیجه بهتری به دست می‌آوردیم برای ما خیلی بهتر بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان پرسپولیس امروز نا آماده بودند و بازی ضعیفی را ارائه کردند، گفت: بله من این مسئله را قبول دارم . بازیکنان ما امروز خسته بودند و به اندازه کافی تمرکز و شانس نداشتند و این مسئله نیز در فوتبال طبیعی است. بازیکنان نفت امروز یک بار به سمت دروازه ما آمدند و به یک گل نیز دست پیدا کردند.

برانکو در خصوص اینکه تا امروز قرار بر برگزاری باز ی بدون تماشاگر بود اما در فاصله چند ساعت تا شروع این دیدار این تصمیم تغییر کرد، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد و چه اتفاقاتی می‌افتد که این تصمیمات گرفته می‌شود. وظیفه من نیست در این خصوص حکم تعیین کنم. اگر بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می‌شد شرایط فرق می‌کرد و من نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که لحظه آخر این مسئله منتفی شد.

وی گفت: من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم و طبیعی است از قبل از این دیدار به خوبی از سختی‌های بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان آگاه بودم. این تیم موفق به شکست استقلال تهران شده و مقابل تراکتورسازی به تساوی دست پیدا کرده و به هیچ عنوان این تیم را دستکم نگرفته بودیم

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۲ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو