زمان انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

امروز اولین تیم به لیگ برتر صعود می‌کند؟

با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ یک هر چه به آخر این رقابت‌ها نزدیک می‌شویم دیدار مدعیان سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

سرای نور؛اوج رقابت در هفته سی‌وسوم این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات گل‌گهر ـ سپیدرود و ملوان ـ خونه به خونه رقم خواهد خورد و در سوی دیگر قعرنشینان هم با یکدیگر مصاف خواهند داد. اگرچه مهمترین بازی در اهواز برگزار می شود ؛ جایی که پارس جم می تواند مقابل قعرنشین لیگ صعود به لیگ برتر را قطعی کند .

 

 

ایرانجوان بوشهر – اکسین البرز؛ رویارویی پدیده و آقای گل سابق لیگ
با برگشت به روزهای اول لیگ یک ،بازی امیر میربزرگی و آقای گلی زودهنگامش به خاطرمان می‌آید. اما اینکه چرا هرچه به روزهای پایانی لیگ رسیدیم دیگر آن را عملکرد را از او ندیدیم سئوالی  است که پاسخ اش نزد یحیی گل محمدی است. در سوی دیگر ایرانجوان با قراردادن مهدی قائدی جوان بوشهری که پدیده لیگ یک لقب دارد در ترکیب اصلی، نامش در بین تیم‌های دیگر درخشید، بازیکنی که البته هنوز نتوانسته موفقیت خاصی برای تیمش به ارمغان بیاورد . اکسین  با وجود حضور سرمربی باتجربه‌ای مثل یحیی گل‌محمدی روی نیمکت می‌تواند رقیب دشواری  برای بوشهری‌ها باشد اگرچه بازی در بوشهر برگزار می‌شود و کار برای کرجی‌ها سخت است.

 

 

نساجی مازندران – راه‌آهن؛ مدعی قائمشهری از صدر دور شد 
محمد عباس‌زاده آقای لیگ یک که ۳ هفته‌ای گل نزده است به دنبال گلزنی در این بازی است، همین طور امین منوچهری مهاجم سابق لیگ که شاید مشکلاتش از زمان حضور در راه آهن آغاز شد . این دو امروز مقابل  دروازه‌بانی مثل وحید عزیزی قرار خواهند گرفت که تاکنون ۱۳ هفته کلین‌شیت داشته و می‌خواهد تعداد کلین‌شیت‌هایش را افزایش دهد.

 

 

گل گهرسیرجان – سپیدرود رشت؛ نبرد قدرت علیه قدرت
صدرنشینان هفته‌های گذشته جایگاه خود را پس از عملکردی دور از انتظار به پارس جنوبی جم تقدیم کردند . این دو تیم در هفته سی‌وسوم به یکدیگر رسیده‌اند و تکلیف تیم دوم لیگ تا حد زیادی به این بازی بستگی دارد . نتیجه این بازی اگر به نفع گل‌گهر باشد می‌تواند سیرجان را دوباره در جمع مدعیان قرار دهد البته اگر خونه به خونه بتواند از سد ملوان گذر کند و موجبات توقف این تیم را فراهم آورد. اگر هم سپیدرود برنده این دیدار باشد و نتیجه بازی استقلال اهواز ـ پارس تساوی باشد این دو تیم در امتیاز ۵۹ برابر خواهند شد که این به معنای صعود رشتی ها نیز خواهد بود .

 

 

فجر سپاسی – وحدت یزد؛حیف شیراز 
وحدت یزد سال گذشته هم در روزهای پایانی چنین شرایطی را داشت اما در آن روزها با کسب نتیجه مقابل فجر، آنها را از صعود به لیگ برتر متوقف کرد و در نهایت در لیگ دسته اول ماندگار شد. امسال باز هم در روزهای آخر با این تیم بازی دارد اما با این تفاوت که شرایط هر دو تیم در جدول لیگ یک برابر است، آنها در امتیاز ۳۰ برابرند و هریک از این دو تیم بتوانند در این بازی پیروز باشند موجبات سقوط دیگری را فراهم خواهند آورد. این که باورمی کنید فجر با غلام پیروانی در این پله جدول باشد به خودتان بستگی دارد!

 

 

ملوان – خونه به خونه؛ ملوان به لیگ بازمی‌گردد؟
ملوان سه، چهار هفته گذشته را به تلخی پشت سر گذراند و بازی با خونه به خونه حکم یک دیدار فینالی را برایش ایفا می‌کند. آنها اگر می‌خواهند بار دیگر جز مدعیان صعود قرار بگیرند قطعا باید از سد بابلی‌ها گذر کنند که خب کاری بس سخت است چون خونه به خونه در هفته‌های اخیر عملکردی خوبی از خود به نمایش گذاشته؛ آنها توانستند از سد گل‌گهر صدرنشین با ۴ گل گذر کنند و مس کرمان را هم با نتیجه ۲ ـ یک شکست دهند. این تیم هنوز اندک امیدی به صعود دارد و همچنین می خواهد  لیگ را خوب تمام کند ؛ پس بازی امروز یک نبرد واقعی است ، به خصوص که ملوانی های قدیمی همچنان از بهترین های خونه به خونه اند .

 

 

بادران تهران – آلومینیوم اراک؛ تقابل مربیان سابقا لیگ دویی
بادران با تمدید قرارداد با سرمربی جوانش محمود ربیعی نشان داده که به مرز تعقل نزدیک شده است . آنها که می توانستند در قافله صعود قرار بگیرند ، مغلوب یکی دو نتیجه بد شدند تا امروز اندک شانسی برای صعود داشته باشند . بادران امروز مقابل آلومینیومی قرارمی گیرد که مشکلات مالی خبر از انحلالش می دهد. تیمی با یک مربی خوب که امسال در از نظر تشکیلاتی خوش شانس نبود والا شاید در کورس صعود حضور می داشت .

 

خیبر خرم‌آباد – مس رفسنجان؛ خطر سقوط در نزدیکی لرستانی‌ها

 

خیبر سال ۹۶ را خوب شروع نکرده و آنها با شکست در این بازی بار دیگر به سقوط‌کننده‌ها خواهند چسبید و کار در هفته آخر برایشان سخت می‌شود. مس رفسنجان که به نسبت حریف خیال راحت‌تری دارد نتیجه این بازی خیلی برایش تاثیرگذار نخواهد بود، آنها در صورت پیروزی در این بازی ۴۲ امتیازی می‌شوند در همان رتبه یازدهم باقی خواهند ماند.

 

 

استقلال اهواز – پارس جنوبی جم؛ صعود و سقوط زودتر از موعد
استقلال اهواز و پارس جنوبی جم دو تیم قعرنشین و صدرنشین لیگ دسته اول در هفته سی‌وسوم به مصاف یکدیگر می‌روند و درصورت  پیروزی شاگردان تارتار  زودتر از موعد به لیگ‌برتر صعود خواهند کرد. البته آنها ۲۲ هفته را بدون شکست پشت سر گذاشتند و جز رکوردداران لیگ به حساب می‌آیند. استقلال اهواز که از ابتدای فصل تا به امروز نتوانسته حتی یک پیروزی کسب کند این بازی برایش حکم قطعیت سقوط را دارد. فکر می کنید استقلال اهواز توان مقابله با جمی های صدرنشین لیگ را دارد ؟

 

 

مس کرمان – نفت‌ م.سلیمان؛ تقابل رکوردداران تساوی 
نارنجی پوشان کرمانی فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته اند و در پایان هفته سی و دوم آمار یازده پیروزی، پانزده تساوی شش شکست را از خود بر جای گذاشته اند و همچنان رکورددار کسب بیشترین تعداد تساوی هستند، طلایی پوشان مسجدسلیمانی نیز هفت پیروزی، چهارده تساوی و یازده شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند، این تیم نیز به همراه تیم پارس جنوبی با چهارده تساوی بعد از تیم مس کرمان در رده دوم و سوم از حیث داشتن بیشترین تعداد تساوی حضور دارند. دیدار دو تیم اگر چه برای تیم میزبان حساسیتی ندارد اما برای تیم مهمان بسیار اهمیت دارد . با توجه به اینکه سرنوشت تیم ها در پایین جدول تا حدودی به نتیجه این بازی بستگی دارد تیم مس باید در این دیدار با تمام توان به مصاف حریف خود برود تا حقی از تیمی ضایع نشود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو