به گزارش خبرنگارسرای نور؛حجت الاسلامبهرامیگفت:: مدیران اجازه تندخویی و تحقیر مردم و ارباب رجوع را ندارندو باید با مردم رفتار صادقانه و مهربانانه داشته باشند ،همان طور که خداوند پیامبررا اینگونه تعریف می کند: با رحمت و مهربانی که داشتی مردم دور تو جمع شدند و اگر خشن بودی از دور تو پراکنده می شدند و امام خمینی(ره) نیز با مهربانی وعطوفت سبب جذب مردم شد و امیرالمؤمنین دراین مورد فرمود : فاصله ی تو با مردم جز صورت تو چیزی نباشد، یعنی ارتباط مستقیم با مردم و مسئله ی دیگر بررسی مشکلات مردم به صورت صادقانه و با دلسوزی است، همانطور که پدر و مادر با فرزندان خود رفتار می کنند . حجت الاسلام بهرامی با اشاره به حفظ منابع طبیعی افزود : اصل مسئله ،حرکتی لازم و مبارک است، البته استثنائاتی هم وجود دارد که باید در محل بررسی و رسیدگی شود، بنابراین رفتار درست قانونی انتظاری است که از هر مسئولی وجود دارد و موارد استثنایی باید براساس ضوابطی تعیین شود.