زمان انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ -

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران؛

سالن حرفه‌ای تئاتر (بلک باکس) در شهرستان نور افتتاح شد

پس از مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، سالن حرفه ای تئاتر (بلک باکس) با حضور جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،احد جاودانی، درحاشیه مراسم افتتاح سالن بلک باکس شهرستان نور در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به توانمندیهای بالاي هنرمندان و گروه‌هاي متعدد هنري و انجمن های شعر، افتتاح این سالن براي رفاه بهتر گروه‌هاي نمايشي و آسودگی خاطر آنان برای اجراهای کوچک در شهرستان ایجاد شد.

 

وی از ساخت بزرگترین سالن بلک باکس کشور در ساری خبر داد و افزود: این سالن در طبقه چهارم مجتمع فرهنگی هنری ساری با گنجایش ۴۰۰ نفر با طراحی جدید از کشور فرانسه تا پایان نیمه اول مهر ماه افتتاح خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندرانگفت : این بلک باکس برای برگزاری جشنواره های استانی، ملی و بین المللی قابلیت استفاده را خواهد داشت؛ و در صورت بهبود اوضاع مالی دولت ،احداث چندین سالن بلک باکس در شهرهای مختلف در دستور کار قرار دارد.

 

 

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش از آغاز به کار جشنواره قران و عترت از روز گذشته خبر داد و گفت: موسسات قرانی در بخش‌های مختلف هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، مفاهیم و قرآئت قرآن به این جشنواره می پردازند.

جاودانی در ادامه افزود: فراخوان این جشنواره بزودی اعلام خواهد شد و اختتامیه آن نیز در اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین از برگزاری جشنواره شعر مازندران با نشان شعر نیما بعنوان بزرگترین جشنواره شعر مازندران، در آینده ای نزدیک با حضور شاعران و شخصیت های فرهنگی و ادبی استان مازندران با موضوع آزاد، خبر داد.

 

 

داوود فلاح، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور نیز به خبرنگاران گفت: این بلک باکس با زیربنای ۷۰ متر با گنجایش ۶۰ الی ۷۰ نفر با هزینه ای بالغ بر ۵۶ میلیون تومان ساخته شد.

وی در ادامه از مسئولان خواستار مساعدت در پرداخت بدهی‌های باقیمانده بدنبال هزینه‌های صورت گرفته، شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو