زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ -

ماهینی: سوگوار کاپیتان آشتیانی هستیم

کاپیتان دوم پرسپولیس با اعلام تاثر بابت درگذشت یکی از بهترین مدافع راست‌های تاریخ این باشگاه، بابت عدم حضور هم‌تیمی‌هایش در مراسم تشییع به ارائه توضیح پرداخت.

سرای نور؛

حسین ماهینی، مدافع راست پرسپولیس که فردا باید برابر استقلال در دربی هشتاد و پنجم حضور یابد، در خصوص دلیل عدم حضور هم‌تیمی‌هایش در مراسم تشییع مرحوم ابراهیم آشتیانی که با واکنش‌هایی نیز همراه بوده، گفت: ابتدا جا دارد درگذشت ابراهیم آشتیانی را به جامعه ورزش و فوتبال و خصوصا هواداران پرسپولیس تسلیت بگویم. خوشحالم که ایشان همواره به من لطف داشتند و در زمان حیات‌شان از توصیه‌های فنی او که به گواه کارشناسان جزو برترین مدافعان راست‌ فوتبال ایران بود، سود می‌بردم.

وی ادامه داد: امروز موفق نشدیم به مراسم تشییع آقای آشتیانی برویم، چون ساعت تمرین و مراسم با هم تداخل داشت و ما به هیچ وجه نمی‌توانستیم با حضور در ورزشگاه شیرودی بعد از آن به آخرین تمرین تیم پیش از دربی برسیم که اهمیت زیادی داشت. اما این مساله دلیلی نمی‌شود که ما وظیفه‌مان را در قبال خانواده ایشان و خودش فراموش کنیم و قطعا ما نیز سوگوار یکی از ستارگان تاریخ پرسپولیس هستیم.

حسین ماهینی از برنامه‌های پرسپولیس در دربی در خصوص درگذشت پیشکسوت این باشگاه خبر داد و گفت: باشگاه برنامه‌های ویژه‌ای برای یکی از برترین پیشکسوتان و اسطوره‌های باشگاه در نظر گرفته است. ما نیز به عنوان بازیکن تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا با موفقیت در دربی روح ایشان را که می‌دانم حتی تا روز پایانی حیات‌شان نیز پیگیر نتایج تیم بودند را شاد کنیم.

وی در پایان بار دیگر ضمن تسلیت بابت درگذشت مدافع راست سابق پرسپولیس گفت: بار دیگر جا دارد این ضایعه را به خانواده آقای آشتیانی و پسرش اردلان و همچنین خانواده باشگاه پرسپولیس تسلیت بگویم و برای ایشان آرزوی آمرزش و طلب مغفرت داریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو