زمان انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ -

فرماندار شهرستان نور:

مردم ولی نعمت ما هستند و حضور و هویت ما در این پست و مقام از مردم است

فرماندار شهرستان نور: مردم ولی نعمت ما هستند و حضور و هویت ما در این پست و مقام از مردم است و جفاست که به آنان خدمت نکنیم و یا در اقداماتمان به گونه‌‌ای عمل کنیم که از ما راضی نباشند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان نیز در این جلسه؛ با تبریک پیشاپیش سال نو و قدردانی از خدمات یکساله مدیران دستگاه‌ها گفت: تعطیلات نوروزی در شهرهای توریستی تفاوت بسیار زیادی با شهرستان‌هایی دارد که فقط به شهروندان خود خدمات می‌دهند.

 

 

وی افزود: شهرستان نور در ایام تعطیلات بیش از ۱۰ برابر جمعیت خود مسافر اقامت در شب را پذیراست و قطعاً خدمات و تسهیلات مقبول‌تری را نیز می‌طلبد.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: در ایام نوروز مرخصی مدیران ممنوع است و در صورت اضطرار باید با هماهنگی قبلی و همچنین حضور معاون اداره، صورت گیرد.

این مسئول در ادامه از مدیران دستگاه‌ها خواستار ارائه مکتوب برنامه‌هایشان در سال ۹۷ به فرمانداری شد و یادآورشد: با توجه به ارزیابی فصلی عملکرد مدیران در سال ۹۷، عملکرد مدیران در پایان سال آینده با ارزیابی اقدامات نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

شادمان با انتقاد از شکایت برخی دستگاه‌های اجرایی از یکدیگر در محاکم قضایی گفت: با وجود تذکرات داده شده در اولین جلسه شورای اداری پس از معارفه، شاهد چندین مورد شکایت مدیران بودیم که به دستور مقام اجرایی شهرستان و ابلاغ استانداری تخلف است و از مسئولان خواستار حل و فصل مشکلات در داخل و تعامل با همدیگر شد.

وی اضافه کرد: باید بپذیریم مردم ولی نعمت ما هستند و حضور و هویت ما در این پست و مقام از مردم است و جفاست که به آنان خدمت نکنیم و یا در اقداماتمان به گونه‌‌ای عمل کنیم که از ما راضی نباشند.

این مسئول افزود: برخی کارها در شهرستان دچار رکود شده که وظیفه ماست با جسارت به بازکردن گره‌های چندین ساله ی شهرستانمان بپردازیم.

وی با اشاره به تعطیل ماندن ۳۷۵ باب مغازه در مجتمع نگین و متوقف ماندن ۲۲ ساله میدان میوه و تره بار شهرستان گفت: به گونه‌ای رفتار کنیم که مردم ما را در کنار خود احساس کنند و با ارزش و احترام قائل شدن برای سرمایه گذار، از حضور وی در شهرستان بهره‌مند شویم.

 

این مسئول با تبریک روز شهردار به شهرداران پنجگانه شهرستان گفت: مقرر شد شهرداران نور، رویان و ایزدشهر اقدام به ایجاد یک نوار سبز در ساحل کنند و شهرهای چمستان و بلده نیز متناسب با موقعیت جغرافیایی خود اقدام کنند و در این راستا هر گونه سند مالکیت در حریم دریا، ابطال شده است.

وی بر نظافت شهر و روستاها تأکید کرد و افزود: محل کار و سکونت و مجموعه شهری و روستایی ما اگر تمیز و دارای مبلمان مناسب باشد نشان دهنده افراد اجتماعی است که در آن مجموعه قرار دارند.

زمان انتشار: ۲۸ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو