زمان انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ -

افتتاح و بروزرسانی پروژه‌های مهم در شهرستان نور

فرماندار نور در نشست با خبرنگاران گفت: سال 97 در شهرستان نور با توجه به کمبود امکانات پروژه‌های مهمی بروزرسانی و یا پروژه‌های نیمه کاره شهرستان به افتتاح نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور، نخستین نشست اعضای خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان نور در سال جدید با شادمان فرماندار شهرستان نور و اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در دفترخانه مطبوعات شهرستان نور برگزارشد.

 

 

علی شادمان در نشست خبرنگاران با اشاره به وفاق و هم‌افزایی در شهرستان اظهارکرد: سال ۹۷ در شهرستان نور با توجه به کمبود امکانات پروژه‌های مهمی بروزرسانی و یا پروژه‌های نیمه کاره شهرستان به افتتاح نزدیک شد و تلاش کردیم در شهرستان فکرها، اندیشه‌ها و توان‌ها‌ به سمت سازندگی حرکت کند.

وی با اشاره به توزیع ۸۰ تن سیب و پرتقال در ۱۶ نقطه شهرستان نور گفت: امسال با ۱۰ درصد افزایش مسافران نوروزی و اقامت در شب در شهرستان خدمات‌رسانی مناسبی در شهرستان مانند نانوایی‌ها، وضعیت آبرسانی و … داشتیم.

 

فرماندار نور با اشاره به ترافیک شهرستان خاطرنشان کرد: به علت بازگشایی‌ها و برنامه‌های مختلف مانند اصلاح هندسی و … با وجود افزایش مسافر نسبت به سال‌های قبل، ترافیک سنگین در نور مشاهده نشد.

این مسئول در حوزه پسماند با اشاره به قدردانی استاندار از شهرداری ایزدشهر درحوزه شهر ایزدشهر اظهارکرد: دو مرحله پاکسازی زباله به همراه نماینده شهرستان در لاویج و گلندرود انجام شد و با توجه به کمبود امکانات ۳۴ سطل فلزی با همکاری دهیاران و بخشداران در مسیرها قرار گرفت.

 

شادمان در ادامه به پیچ‌بری گلندرود، آسفالت و لکه گیری در لاویج، شبکه‌گذاری آب در ۹ دهستان روستای لاویج، آزادسازی‌ها و رفع تداخلات و …اشاره کرد.

وی به دیواره کشی، باکس‌ها و اعتبارات یک میلیاردی و ۵ میلیاردی در ساحل نور اشاره کرد و افزود: ساماندهی ساحل نور بسیار با اهمیت است زیرا علاوه بر جذب گردشگر بار ترافیکی شهر را در داخل خود عبورمی‌دهد.

 

فرماندار نور افتتاح نمایشگاه صنعتی را سبب تقویت صنایع دستی دانست و تصریح کرد: حضور تولید کنندگان صنایع دستی از نقاط مختلف درشهرستان سبب رقابت جدی و تبادل اطلاع بین تولید کنندگان شهرستان  بانقاط دیگر است که موجب انگیزه، تنوع، رونق و پیشرفت تولید کنندگان می‌شود.

این مسئول یادآورشد: پیگیر رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی چمستان و بلده هستیم.

گفتنی است که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی به شهرستان تخصیص داده شد که بیمارستان، کمربندی، ورزشگاه، طرح هادی، برق و … از پروژه‌های ملی هستند.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ فروردین, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو