زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ -

خواهر شهید مدافع حرم علی جمشیدی:

شرکت حداکثری در انتخابات ادامه راه شهداست

خواهر شهید مدافع حرم علی جمشیدی گفت: امیدواریم به سیره عملی شهدا و سفارش شهدا با حضور پرشور و پررنگ در انتخابات در ۲۸ خرداد عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سامره جمشیدی خواهر شهید بسیجی مدافع حرم شهرستان نور شهید کربلایی علی جمشیدی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار بلاغ با گرامیداشت یاد همه شهدای اسلام اظهار کرد: امسال پنجمین سالگرد شهدای مدافع حرم خانطومان مصادف با نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شد.

 

وی تصریح کرد: یکی از اهداف شهدای خانطومان دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله و حضرت رقیه سلام الله در سوریه و جلوگیری از هتک حرمت توسط دشمنان اسلام بود.

خواهر شهید علی جمشیدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند “اگر شهدای حرم نبود ما باید در کرمانشاه وهمدان با دشمن می جنگیم”، خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراف و نفوذ داعشی‌ها در کشورهای همسایه هدف اصلی آن‌ها حمله به ایران بود و مدافعان حرم با از خودگذشتگی و ایثار از پیشرفت داعشی‌ها و نفوذ به کشور عزیزمان جلوگیری کردند.

جمشیدی افزود: اگر مدافعان حرم نبودند و اگر شیرمردان ما در کشورهای دیگر، دشمنان اسلام و ایران را با هدایت سردار دلها زمین‌گیر نمی‌کردند، این امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت و داعشی‌های وحشی صفت بلاهایی را که در کشورهای دیگر بر سر مردم بی‌گناه منطقه آوردند، در کشور ما نیز اجرایی می‌کردند.

وی گفت: مدافعان حرم به وظیفه دینی یک مسلمان که دفاع و حمایت از مظلوم است عمل کردند و در کشورهای غریب در مقابل داعشیان ایستادند که این انتخاب شجاعانه و ایمان خالصانه با تأسی از پیامبران و امامان شیعه در وجود مدافعان حرم بود که در این راه قدم گذاشتند.

خواهر شهید جمشیدی با اشاره به ادامه راه شهدا و سخنان سردار دلها شهید سلیمانی که گفته‌اند (تا کسی شهید زندگی نکند، شهید نمی‌شود) یادآور شد: اگر به دنبال راه درست و ادامه راه شهدا هستیم باید در زندگی شهدا از خلق وخو و رفتاروکردار شهدا جستجو کنیم.

جمشیدی افزود: شهدا منیت نداشتند، کارشان را برای رضای خدا و خدمت به خلق خدا انجام می‌دادند و هرکجا حضورشان ضروری بود دریغ نمی‌کردند.

خواهر شهید علی جمشیدی با اشاره به رفتار و کردار برادر شهیدش تصریح کرد: علی‌آقا با درک اینکه شرکت در راهپیمایی‌ها به مناسبت‌های مختلف به معنای حمایت از کشورعزیزمان ایران اسلامی است حضور پرشور داشتند.

 

وی گفت: علی آقا هرکجا ضرورت کمک به محرومان و مستضعفان را حس می کردند، حضور داشتند و حتی در سیستان و بلوچستان که فرسنگ‌ها با محیط زندگی‌شان در شمال کشور فاصله داشت به مردم خدمت رسانی می کردند.

جمشیدی با بیان اینکه شهدا در کارهای مختلف خدمت‌رسانی، عمرانی و فرهنگی الگوی خوبی برای ما هستند، افزود: علی آقا در خصوص پیروی از ولایت تابعیت محض از رهبری داشتند و صحبت‌های رهبر را با دقت گوش می‌دادند و تلاش می‌کرد تا آن را اجرایی کند، خود را مقید می‌دانست تا در ۱۴ خرداد به دیدار رهبری برود و از نزدیک با رهبر معظم انقلاب بیعت کند.

خواهر شهید جمشیدی اظهارکرد: علی آقا در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری شبانه‌روز تلاش می‌کردند تا مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات با یک انتخاب درست تشویق کنند و در زمان انتخابات روستا به روستا برای تبلیغ شرکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح حضور پیدا می‌کرد.

جمشیدی تصریح کرد: تنها راه برای ادامه راه این شهدا که جان و جوانی خود را فدای اسلام و امنیت کشورشان کردند، همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند و حضور همه ما در انتخابات با غیرت ایرانی و وظیفه دینی همراه با یک انتخاب درست می‌تواند در رفع مشکلات کشورمان تأثیرگذار باشد و آینده روشنی را در کشور رقم بزند.

وی در پایان افزود: امیدواریم به سیره عملی شهدا و سفارش شهدا با حضور پرشور و پررنگ در انتخابات در ۲۸ خرداد عمل کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو