زمان انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ -

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور

محصولات بومی و محلی نمایشگاه اسوه در رویان از نظر کمی و کیفی بسیار ارزنده بود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور گفت:محصولات بومی و محلی نمایشگاه از نظر کمی و کیفی بسیار ارزنده بود و حضور خواهران، جوانان و نوجوانان در این نمایشگاه که پایه گذار یک حرکت نوین در جهت مسائل انقلاب گری است، بسیار چشمگیر و قابل توجه بود.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،نمایشگاه اسوه به مناسبت هفته عفاف و حجاب و به همت پایگاه‌های بسیج، حوزه بسیج خواهران رویان، سپاه شهرستان و …در راستای اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

داوود فلاح در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ما درحاشیه بازدید از نمایشگاه اسوه اظهارکرد: این نمایشگاه که در راستای اقتصاد مقاومتی  برپاشد نشانگر توانمندی بالای بانوان شهرستان به ویژه خواهران بسیجی است.

وی گفت: بانوان شهرستان نور به ویژه خواهران بسیجی با توجه به اقتصاد مقاومتی می‌توانند در رونق اقتصادی خانواده تاثیرگذار باشند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با اشاره به حمایت از بانوان خلاق و تولیدات داخلی بیان کرد: مسئولان به ویژه مسئولان شهری باید توجه ویژه به بانوان این حوزه و حمایت از تولیدات بومی محلی داشته باشند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر این نمایشگاه‌ها در محل تردد عامه مردم و در دسترس عموم قرار بگیرد می‌تواند در معرفی بهتر آثار هنرمندان و محصولات بومی و رونق بازار فروش برای تولیدات بومی و محلی تاثیرگذار باشد.

 

فلاح در پایان با اشاره به بازدید از این نمایشگاه افزود: محصولات بومی و محلی نمایشگاه در رویان از نظر کمی و کیفی بسیار ارزنده بود و حضور خواهران، جوانان و نوجوانان در این نمایشگاه که پایه گذار یک حرکت نوین در جهت مسائل انقلاب گری است، بسیار چشمگیر و قابل توجه بود.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ تیر, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو