زمان انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ -

همزمان با هفته دولت

افتتاح ساختمان دهیاری کردمحله

ساختمان دهیاری کردمحله در زمینی به مساحت ۱۳۵ متر با بنای۴۰۵متر در دو طبقه احداث شد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به احداث ساختمان دهیاری و شورای اسلامی در روستای کردمحله اظهارکرد: امیدواریم دراین ساختمان کارهای بزرگی انجام شود و برای پیشبرد توسعه و اهداف نظام و انقلاب اسلامی عملکردهای مثبتی را ارائه دهید و رضایت مردم را به دست آورید.

وی‌گفت: دهیاری و شورای اسلامی کردمحله با همکاری و همدلی با بخشدار و مسئولان شهرستان از این ظرفیت برای منافع مردم، تولید و جذب گردشگر استفاده کنند.

فرماندار شهرستان نور تأکیدکرد: من مخالف خام فروشی هستم و اینکه دهیاری و شورا یک روستا با فروش زمین و ساخت و ساز، بدون رعایت اصول فنی و مهندسی و زیرساخت‌ها در روستا اقدام کند، یک معضل است.

این مسئول بیان‌کرد: روستای کردمحله ظرفیت خوبی برای توریست کشاورزی و خدمات توریستی دارد که خدمات فروشی به جای خام فروشی سبب درآمد پایدار برای روستا می‌شود.

حمیدرضا دیوسالار دهیار روستای کردمحله با گرامیداشت هفته دولت اظهارکرد: روستای کردمحله با ۳۸۰ نفر جمعیت، ۱۱۰ خانوار بومی و ۲۰ خانوار خوش نشین در بخش مرکزی شهرستان نور واقع شده است.

 

وی‌گفت: ساختمان دهیاری کردمحله در زمینی به مساحت ۱۳۵ متر با بنای۴۰۵متر در دو طبقه احداث شد که در طبقه همکف دو واحد تجاری در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

دهیار کردمحله یادآورشد: طبقه اول واحد اداری، اتاق شورا، دهیار و حسابداری قرار دارد و در طبقه آخر سالن کنفرانس بخش مرکزی میانبند طراحی شد.

دیوسالار افزود: این ساختمان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید که از این مبلغ یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال از سال ۹۴ تا ۹۸ هزینه شد و در سال۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ با در نظر گرفتن بودجه مربوطه پروژه با سرعت بیشتری پیشرفت فیزیکی داشته است که هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از بودجه دهیاری و مبلغ ۱۶ میلیارد ریال از خیر و پرسنل مهرگان برای این ساختمان هزینه شد.

 

وی با اشاره به مشکل اینترنت در منطقه خاطرنشان‌کرد: مشکل اصلی این روستا و روستاهای منطقه کمبود آب است که با توجه به افزایش جمعیت، زیرساخت‌ها پاسخگوی مردم منطقه نمی‌باشد.

 

گفتنی‌است بهزاد دیوسالار، رامین دیوسالار، اسدالله دیوسالار به عنوان اعضای شورای اسلامی و حمیدرضا دیوسالار به عنوان دهیار روستای کردمحله مشغول خدمت رسانی به مردم این روستا هستند.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ شهریور, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو