زمان انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ -

همزمان با هفته دولت

افتتاح شرکت تیکا نور پارس در شهرک صنعتی چمستان

این کارخانه دارای خط تولید نوشیدنی، سس و رب می‌باشد که یکی از بهترین خطوط پرکنی در ایران است

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،احسان صابر قائم مقام شرکت تیکا نور پارس در شهرک صنعتی چمستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص این شرکت اظهارکرد: این شرکت با ۱۰ هزار متر مساحت زمین و زیربنای ۳۸۰۰ متر در سال ۱۴۰۲ با سرمایه‌ شخصی مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 

وی با اشاره به خط تولید موجود در کارخانه یادآورشد: این کارخانه دارای خط تولید نوشیدنی، سس و رب می‌باشد که یکی از بهترین خطوط پرکنی در ایران است که نیمی از خط تولید از ایتالیا و نیمی دیگر از بهترین دستگاه‌هایی است که در ایران برای خط بسته‌بندی وجود دارد.

 

 

قائم مقام شرکت تیکا نور پارس با اشاره به اشتغالزایی در شرکت افزود: ۲۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند که در چند ماه آینده این تعداد به ۳۰ نفر افزایش پیدا می‌کند .

 

صابر با اشاره به افزایش خط تولید و بسته‌بندی خاطرنشان‌کرد: شروع کار با یک خط تولید و ظرفیت ۷۰ درصد آغاز شد که تا چند ماه آینده این ظرفیت به ۱۰۰ درصد می‌رسد و برنامه‌هایی برای طرح توسعه سوله‌هایی دیگر و افزایش خط تولید داریم که با دریافت تسهیلات خط‌های تولید دیگر راه اندازی می‌شود.

 

قائم مقام شرکت تیکا نور پارس در خصوص بازار مصرف تولیدات این شرکت اظهارکرد: در حال حاضر بازار مصرف تولیدات کارخانه داخلی است اما در ماه‌های آینده تولیدات این شرکت به کشورهای عراق و روسیه صادر می‌شود.

 

احسان صابر افزود: از مسئولان انتظار داریم با همکاری مستمر در دریافت مجوزها و تسهیلات در امور اداری کمک‌کار ما باشند تا با گسترش کارخانه و جذب نیرو بتوانیم اشتغالزایی را افزایش دهیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ شهریور, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو