زمان انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ -

فرماندار شهرستان نور:

راز ماندگاری دفاع مقدس ایمان و اعتقاد رزمندگان بود

فرماندار شهرستان نور گفت: راز ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس خلوص، ایمان و اعتقاد رزمندگان و همت و مشارکت مردم در پشت جبهه بود.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،بیژن پولادی امشب در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهارکرد: هفته دفاع مقدس هفته ایثار و مجاهدت ملت ایران اسلامی در دفاع از انقلاب اسلامی و ایران است و نظام اسلامی یک نظام الهی است که با رهبری امام (ره) شکل گرفت و ادامه دهنده راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

 

 

وی با اشاره به تفکر و نگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برای صدور انقلاب اسلامی در جامعه بشری و تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری طراحی کردند، افزود: ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از مرزها و اسلام در بین جوانان و نوجوانان ضروری است.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به تأثیر رسانه‌های غرب و معاند بر افکار و ذهن جوانان و نوجوانان تأکیدکرد: راز ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس خلوص، ایمان و اعتقاد رزمندگان و همت و مشارکت مردم در پشت جبهه بود و اگر فرهنگ دفاع مقدس و چگونگی فرهنگ ایثار و شهادت به درستی به نسل امروز و آینده منتقل شود نقش تاثیرگذاری در  بین جوانان و نوجوانان خواهد داشت.

 

 

 

این مسئول رسانه‌ها به ویژه تلویزیون و فضای مجازی را فرصتی مناسب برای تبلیغ و ترویج باورها و ارزش‌های فرهنگی دفاع مقدس نام برد و خاطرنشان کرد: یادآوری ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس و نقش شهدا در بیداربخشی و حماسه‌آفرینی در جامعه با برنامه‌های هنری و به تصویر کشیدن این جانفشانی‌ها، به یاد ماندنی‌تر و در نسل امروز تاثیرگذارتر است.

پولادی با اشاره به وظیفه و تکلیف تأکیدکرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید همراه با خلاقیت باشد و اقتدار و هوشمندی ما در این برنامه‌ها باید جامعه مخاطب را متوجه فرهنگ ایثار و شهادت کند و برنامه‌های فرهنگی مانند خاطره‌گویی در مساجد و گلزار شهدا و خدمات‌رسانی متفاوت و بهتر در هفته دفاع مقدس در ادارات و نهادها و … برای یادآوری و پاسداشت روزهای ایثار و شهادت می‌تواند در جامعه تاثیرگذارتر باشد.

 

 

 

وی با اشاره به همزمانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس افزود: این فرصت طلایی برای آموزش و پرورش است تا برنامه‌هایی را طراحی کند که با حضور راویان اثرگذار، بتوانند فضای دفاع مقدس را با شرایط روز ارتباط بدهند و فضای امروز را تبیین کنند تا با ترکیب این دو موضوع دانش‌آموزان بتوانند به درک واقعی شرایط روز برسند و باید این نگاه و فضاسازی در طول سال برای نوجوانان و جوانان و نسل‌های آینده با برنامه‌های جذاب تداوم پیدا کند.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ شهریور, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو