زمان انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ -

امام جمعه شهرستان نور:

امنیتی ارزش و اعتبار دارد که درون‌زا باشد

امام جمعه شهرستان نور گفت: امنیتی ارزش و اعتبار دارد که درون‌زا باشد و به واسطه جوانان متعهد، متخصص، دلسوز و ظرفیت‌های درون کشور آن امنیت به وجود آمده باشد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،حجت الاسلام رحمت الله حاجی‌زاده امام جمعه شهرستان نور در مراسم صبحگاه مشترک انتظامی شهرستان نور اظهارکرد: اهمیت هر مجموعه منوط به وظیفه‌ای که به آن محول شده است و هرچه ماموریت و وظیفه آن مجموعه خطیرتر، بزرگتر و سنگین‌تر باشد جایگاه آن مجموعه مهم‌تر خواهد بود.

 

 

 

وی گفت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد نظم و آرامش و تحقق امنیت و عدالت در متن جامعه است و با توجه به اهمیت و نیاز نظم و آرامش برای مردم در جامعه به اهمیت کار این مجموعه در کشور پی می‌بریم.

 

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به نگاه دین و مردم به تحقق عدالت تأکیدکرد: اهمیت و جایگاه تحقق عدالت نشانگر اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی در جامعه است و هرچه تحقق امنیت در سراسر کشور برای مردم ما مهم و ضروری باشد نشانگر اهمیت نیروهای انتظامی در کشور است .

 

 

 

حاجی‌زاده بیان‌کرد: امام صادق علیه السلام فرمود (مردم به سه چیز امنیت، آرامش، پیاده شدن عدالت در متن جامعه نیاز دارند) و پلیس ماموریت همین بیان نورانی امام صادق(ع) را در جامعه دارد و از نگاه دیگر، پلیس مهم، کارآمد و مقدس است.

 

وی با اشاره به اهمیت این مجموعه خاطرنشان‌کرد: نیروی انتظامی مهم است چون ماموریت مهمی دارد و کارآمد است چون توانسته امنیت را در سراسر و درون کشور به درستی پیاده کند و این نکته مهم را همگان باید بداند، امنیتی ارزش و اعتبار دارد که درون‌زا باشد و به واسطه جوانان متعهد، متخصص، دلسوز و ظرفیت‌های درون کشور آن امنیت به وجود آمده باشد.

 

 

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به اینکه امنیتی که از بیرون مرزها توسط دیگران برای کشور تعریف شده باشد، عاریتی و قابل قبول نیست، افزود: امنیت کشورهای همسایه ایران یا دچار چالش است یا اگر امنیتی دارند عاریتی است که دیگران برای آن‌ها تصمیم می‌گیرند که چه اندازه امنیت داشته باشند وهروقت بخواهند امنیت آن‌ها را دچار چالش می‌کنند.

 

 

حاجی‌زاده گفت: نیروی انتظامی به توفیق الهی و عنایت خداوند امنیت درون‌زا دارد و به واسطه نیروهای مومن و انقلابی این امنیت را در متن جامعه پیاده کرده است که این نیروهای خدوم برای همه در جامعه مقدس هستند.

 

بیژن پولادی فرماندار شهرستان با گرامیداشت هفته انتظامی اظهارکرد: حوزه امنیت حوزه وسیعی است و کشوری که فاقد امنیت باشد همه مسائل تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد.

 

وی‌گفت: در جامعه اسلامی پلیس تکلیف محور، امنیت را درون‌ شهرها برقرار می‌کند و نیروی انتظامی کارنامه موفقی در حوزه مدیریت شهرستانی، استانی و مرزها دارد.

 

فرماندار شهرستان نور افزود: در شهرستان نور وفاق و همدلی و ارتباط بسیار خوب بین نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، پلیس راهور، نیروی انتظامی، دریابانی و … وجود دارد و نظم و امنیت جامعه از وجود این نیروهای خدوم در کشوراست.

 

 

                  

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مهر, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو