زمان انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ -

فرماندار شهرستان نور:

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در شهر نور احداث می‌شود

فرماندار شهرستان نور گفت: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی استاندارد با تجهیزات روز و شرایط بهتر در شهر نور احداث می‌شود.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،بیژن پولادی در جلسه تعیین تکلیف بیمارستان ۱۶۰تختخوابی در حال احداث شهر نور اظهارکرد: با توجه به شرایط جغرافیایی به دستور استاندار در راستای مولدسازی و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نور، جابجایی مکان در وسعت و شرایط بهتر برای احداث بیمارستان جدید صورت می‌گیرد.

 

وی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر نور زمین پنج هکتاری را در ورودی شهر نور از سمت چمستان برای احداث بیمارستان جدید اختصاص دادند تا بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی جنرال استاندارد ساخته شود.

 

فرماندار شهرستان نورافزود: زمین بیمارستان در حال احداث متعلق به هلال احمر است که قرار است با پیگیری استاندار سند این زمین به نام دانشگاه علوم پزشکی منتقل شود و با هدف مولدسازی این ساختمان به فروش برسد و پول آن برای ساخت بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی جنرال در زمین شهرداری نور هزینه شود که در مدت ۲ سال ساختمان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 

این مسئول خاطرنشان‌کرد: با توجه به افزایش جمعیت، حضورخانه دومی‌ها و مسافران، پوشش بیماران‌ شهرستان‌های اطراف و….  با تأکیداستاندار و مولدسازی بیمارستان در حال احداث، بیمارستان جدید ۵۰۰ تختخوابی مجهز با محوطه زیاد و شرایط بهتر در شهر نور احداث می‌شود.

پولادی با اشاره به اینکه با هماهنگی ریاست علوم پزشکی مازندران و تأکید استاندار،جلسه تعیین تکلیف بیمارستان در حال احداث نور تشکیل شد، اظهارکرد: با توجه به همه تاکیدات استاندار، دکتر غلامی ریاست علوم پزشکی مازندران در جلسه حضور پیدا نکردند و با هماهنگی که برای حضور معاون حقوقی خود در جلسه داشتند اما معاون نیز حضور نداشتند که این بی اهمیتی برای جلسه سنگین تمام شد اما جلسه با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد و تعیین تکلیف بیمارستان با کمک استاندار پی‌گیری‌ و اجرایی می‌شود.

د     .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آبان, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو