زمان انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ -

فرماندار شهرستان نور:

سوگیری به نفع یا ضرر هر کاندیدا ممنوع

فرماندار شهرستان نور گفت: روسای ادارات و همکاران اداری شهرستان نور بدانند سوگیری به نفع یا ضرر هر کاندیدا ممنوع است و انتخابات باید سالم، بدون حاشیه و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شود.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،حجت الاسلام رحمت الله حاجی‌زاده امام جمعه نور در جلسه شورای اداری شهرستان نور در سالن پیامبر اعظم (ص) رویان با اشاره به اینکه زندگی دنیوی با فراز و نشیب‌های مختلف روبروست، اظهارکرد: این دنیا محل گذر است و  همه مشکلات ،خوبی‌ها و بدی‌ها، امتحان الهی است.

 

وی با اشاره به اینکه باید در مسیری حرکت کنیم که به خدا برسیم، افزود: علی علیه السلام می‌فرماید شما نمی‌توانید مثل من باشید اما می‌توانید در مسیری بروید که من رفتم و به قله رسیدم و برای رسیدن به هدف نهایی باید تلاش کنید.

 

 

امام جمعه نور با اشاره به سخنان علی علیه السلام افزود: رعایت چهار نکته کمک می‌کند در مسیر علی (ع) حرکت کنیم، تقوا (حلال و حرام)، عفت و پاکدامنی، کوشش و استقامت در مسیر است و هر کسی در مسیر الهی مقاومت کند، می‌تواند به هدف نهایی برسد.

 

 

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در جلسه شورای اداری با اشاره به جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین اظهارکرد: این جنایات قلب همه آزادگان جهان را به درد آورد و دولت آمریکا، انگلیس و کشورهای صاحب قدرت با نگاه استکباری به دنبال سیطره بر جهان هستند و در پنهان همه این جریانات نگاه صهیونیستی و یهودیست و در کابینه دولت آمریکا کسانی که نقش، محوری دارند،تفکرصهیونیستی دارند و جریانسازی نگاه صهیونیستی این است که خود را قوم برتر و مردم جهان را برده می‌دانند.

 

 

 

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با نگاه بلند امام (ره) معادلات آن‌ها را بر هم زد و امروز صدور تفکر انقلاب در تمامی جهان خودش را نشان می‌دهد و دشمنی آن‌ها با ما به خاطر نگاه ماهوی است و هدف اصلی انقلاب اسلامی نگاه تحولگرا، رسیدن انسان به کمال،  زمینه‌سازی ظهور و اجرای عدالت الهی در عالم هستی است در مقابل تفکر صهیونیستی که با نگاه انسان محوری، قدرت طلبی، برتری جویی با استعمار و سیاست‌های استکباری است.

 

 

فرماندار شهرستان نور تأکیدکرد: خیانت رژیم کودک‌کش صهیونیستی بی‌ پاسخ نخواهند ماند و ملت‌های آزاده جهان و جهان اسلام به خروش می‌آیند و وعده الهی پیروزی است و پیروزی و سرافرازی مردم غزه در آینده نزدیک در جهان طنین انداز خواهد شد

 

 

این مسئول با قدردانی از همدلی و همکاری مسئولان شهرستان نور اظهارکرد: مدیران، بخشداران، شهرداری‌ها، دستگاه‌های امدادی و … با فراخوان در ساعت‌های اولیه سیل حضور پیدا کردند و اداره برق و گاز با حضور میدانی، مشکلات در شهرستان را رفع کردند.

 

پولادی با اشاره به خسارت‌های سیل در شهرستان نور بیان کرد: مشکلات و حوادث در سیل، هشداری برای شهرستان نور بود که باید برای مقابله در بحران آماده باشیم و با توجه به پراکندگی جمعیت و دومین شهرستان استان از نظر وسعت امکانات و زیرساخت‌ها پاسخگوی این شهرستان نیست و با حضور دولت سیزدهم و با حمایت استاندار کارهای مقدماتی در حال اجرا است.

 

فرماندار شهرستان نور با ضرورت سلامت انتخابات خاطرنشان‌کرد: رسیدگی صلاحیت‌ها انجام شد و تنش در خروجی کار وجود نداشت و روسای ادارات و همکاران اداری شهرستان نور بدانند سوگیری به نفع یا ضرر هر کاندیدا ممنوع است و انتخابات باید سالم، بدون حاشیه و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شود.

 

 

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه با تمام توان از آرای مردم صیانت می‌کنیم، تأکیدکرد: تعیین صلاحیت‌ها با تایید شورای نگهبان و هیئت نظارت انجام می‌شود و وظیفه ما حفظ آرای مردم و تمکین و احترام به هر فردی است که با رای مردم انتخاب می‌شود.

 

پولادی با استناد به ماده ۱۳ قانون انتخابات افزود: تمام نهادها و ادارات موظف هستند بنا به درخواست وزارت کشور امکانات را در اختیار مجموعه فرمانداران و بخشداران قرار دهند و از این تاریخ تا پایان انتخابات مجموعه فرمانداری از هر اداره‌ای با مکاتبه نیروی درخواست کرد باید در اختیار فرمانداری قرار بگیرد تا در برگزاری انتخابات کمک‌کار مجموعه باشد.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ آبان, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو