زمان انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ -

افتتاح پروژه‌های شهرداری نور در دهه فجر

پروژه‌های پیاده‌روسازی رودخانه تمیشان، دیواره حائل سنگی رودخانه لاویج‌رود و نماد نورانی در ورودی غربی شهر نور و پیاده‌روسازی خیابان ساحلی امام (ع) در دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور»، مهدی توکلی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر شهرداری نور اظهارکرد: نماد نورانی در ورودی غربی شهر نور با ارتفاع ۶ متر و اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان در محدوده پلیس راه نور انجام شد و ضلع شرقی شهر نور با توجه به بلوار و مساحت با ارتفاع و حجم کمتر در حال طراحی است .

 

وی با اشاره به افتتاح پروژه پیاده‌روسازی خیابان ساحلی امام (ع) بیان‌کرد: این خیابان به طول ۳۳۵ متر و عرض ۵/۲۰ با مساحت یک‌هزار و۷۴۰ متر مربع و هزینه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با دیواره سازی، تحکیم بستر و … به بهره‌برداری رسید و در ادامه روشنایی و نصب پرچم در حال انجام است.

 

 

 

شهردار نور خاطرنشان‌کرد: پروژه‌های پیاده‌روسازی ضلع غربی رودخانه تمیشان به مساحت تقریبی ۲هزارو ۳۰۰متر مربع و هزینه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و پیاده روی سازی ضلع غربی رودخانه لاویج رود به مساحت ۲هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

 

 

توکلی گفت: دیواره حائل سنگی ضلع غربی رودخانه لاویج‌رود به طول حدود ۱۷۰ متر و هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و ضلع شرقی این رودخانه به طول ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

 

     

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ بهمن, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو