زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

فرماندار شهرستان نور عنوان کرد:

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم الگویی برای جوانان و نسل آینده هستند، گفت: مروج فرهنگ شهادت در جامعه باشیم.

بیژن پولادی در گفتگو با بهناز دمیرچی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«سرای نور»، با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: شهدای خان‌طومان استان مازندران ۱۶ شهید بودند که یادواره این شهدا هر سال در استان برگزار می‌شود.

 

 

وی‌گفت: امسال با همت خانواده شهید بسیجی مدافع حرم شهرستان نور شهید علی جمشیدی، ائمه جمعه و پشتیبانی شهرستانی مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهدای خان‌طومان و شهدای گمنام شهرستان نور با حضور باشکوه مردم ولایتمدار در مصلی الغدیر نور برپا شد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به سخنران این مراسم تأکید کرد: سردار اهوازیان از مدافعان حرم هستند و سخنان سردار در جهاد تبیین و روایت موضوعات در بین مردم به ویژه جوانان تأثیرگذار است و سبب می‌شود تا جوانان با فرهنگ شهادت، بیشتر آشنا شوند.

پولادی خاطرنشان‌کرد: مدافعان حرم از خانواده، مال و جان خود گذشتند و در راه سیدالشهدا به کمک مظلومان، دفاع از اسلام و حرم اهل بیت شتافتند که صدور انقلاب اسلامی را در دنیا در این عرصه و زمان شاهد هستیم.

وی بیان کرد: فضای مجازی و رسانه‌های معاند با رنگ و لعاب و دروغ‌پردازی به دنبال انحراف ذهن جوانان هستند و ایجاد فضای معنوی در جامعه همراه با جهاد تبیین می‌تواند فرهنگ شهادت را در کشور گسترش دهد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، افزود: شهدای دفاع مقدس بعد از هزار و ۴۰۰ سال با تأسی از مکتب امام حسین (ع) و یارانش در دفاع از اسلام و کشور با از خودگذشتگی و ایثار در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و شهدای مدافع حرم در ادامه راه شهدا در دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام به تأسی از تفکر عاشورایی و شهدای دفاع مقدس، فرهنگ شهادت را درک کردند و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

پولادی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم الگویی برای جوانان و نسل آینده هستند، خاطرنشان‌کرد: بیداری اسلامی و صدور انقلاب با جهاد تبیین و انتقال فرهنگ شهادت در سراسر جهان در حال گسترش است و امیدواریم با ظهور حضرت این انقلاب به انقلاب جهانی امام عصر(عج) متصل شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو