زمان انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت:

ترویج تفکر داعشی، تکفیری، طالبان در جهان اسلام، پروژه آمریکا است

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت گفت: ترویج تفکر داعشی، تکفیری، طالبان در جهان اسلام پروژه آمریکا است تا چهره‌ای خشن از اسلام به دنیا نشان دهند.

به  گزارش خبرنگار سرای نور؛ علی اسماعیلی در جمع بسیجیان شهرستان نور گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران و شما بسیجیان در مقابل تکفیری‌ها ایستاده‌اید و جان‌نثاری می‌کنید، برای این است که دشمنان به مرز ایران اسلامی نزدیک نشوند و این قدرت شما بسیجیان، سپاه، ارتش و نیروی نظامی است و افتخار ما این است که خدمتگزار شما عزیزان هستیم.

 

 

وی با اشاره به این که دشمن اصلی ما شیطان بزرگ، آمریکاست افزود: توصیه رهبر انقلاب است که نباید غافل باشیم و از لبخند دشمنان خرسند شویم.

 

 

 

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت خاطرنشان کرد: از کسانی که با لبخند دشمنان دلشان آرام می‌گیرد، می‌پرسم که در ۲۸ مرداد آن دولت مردمی را چه کسی در حقیقت سرنگون کرد، مگر غیر آمریکا بود.

 

 

 

این مسئول تصریح کرد: حمایت از شاه ظالم، دفاع گروه‌های ضد انقلاب، پشتیبانی مالی برای برچیدن انقلاب اسلامی، ماجرای طبس و سرنگونی هواپیمای نظامی با اراده الهی، کودتا و تحریک مخالفان مردم بر علیه جمهوری اسلامی ایران، حمایت صدام، حمله به هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های نیلگون خلیج فارس، ۳۷ سال تحریم اقتصادی را چه کسانی برنامه ریزی و حمایت می‌کند، مگر غیر از آمریکاست.

 

 

 

اسماعیلی با اشاره به ترور دانشمندان یادآور شد: در مقابل توانمندی‌های علمی دانشمندان انرژی هسته‌ای و سلول‌های بنیادین چه کسانی مقاومت می‌کردند و با شناسایی، آن‌ها را به شهادت رساندند، مگر غیر از آمریکا بود.

 

وی در ادامه تأکید کرد: اگر دولت جمهوری اسلامی در مذاکرات ۱+۵ مردانه ایستاد و آن‌ها حاضر به مذاکره شدند، جز به اراده شما بسیجیان، سپاه و … و مقاومت ملت بزرگ ایران نبوده است، زیرا آن‌ها در مقابل قدرت نظام جمهوری اسلامی تسلیم شدند و با جنگ دیپلماسی توانستیم برای نظام جمهوری اسلامی امتیاز بگیریم.

 

 

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت اظهار کرد: آمریکا ۲ پروژه را دنبال می‌کند که نخستین آن ترویج تفکر داعشی، تکفیری، طالبان در جهان اسلام است تا چهره‌های خشن از اسلام را به دنیا نشان دهند زیرا اسلام در اروپا گسترده و تمدن‌ساز می‌شود.

 

 

این مسئول، نظام جمهوری اسلامی ایران را یک جزیره امن در دنیا نام برد و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ای از حکومت مردم سالاری است که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و بر مبنای ولایت فقیه، خدا، قرآن و قانون بر آن حکومت می‌کند.

 

اسماعیلی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند اطراف ما را ناامن کنند تا ما نتوانیم تمدن اسلامی را در مغرب زمین ایجاد کنیم و باید همچنان محکم و قوی در مقابل تفکر داعشی بایستیم و اگر لازم باشد در یمن، سوریه و هرجای دنیا دفاع کنیم.

 

 

وی با اشاره به پروژه دوم آمریکا گفت: پروژه دوم، ترویج تفکر لاابالی‌گری، فحشا، فساد و منکرات است، رسانه‌های دیداری و شنیداری مغرب زمین در حال تلاشند و ما در این جنگ نرم باید با سلاح نرم دانش، علم و تکنولوژی در مقابل دشمنان قرار بگیریم و اگر ما به این سلاح مجهز شویم، مطمئن باشید دشمنان ما در این جنگ نرم شکست می‌خورند.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در پایان تأکید کرد: آمادگی لازم است، تا در روزهای حساس بتوانیم مقابل دشمنان محکم و قوی باشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو