زمان انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۵ -

بخشدار چمستان:

آب در بخش چمستان قطع است

بخشدار چمستان گفت: آب در بخش چمستان قطع است

به گزارش خبرنگار سرای نور؛شهریار ذوالفقاری در گفت وگو با سرای نوراظهارکرد: بارش برف سنگین سبب قطعی آب و برق و مسدود شدن راه‌های روستایی و اصلی بخش چمستان شد.

 

 

 

 

img_20161123_123816

 

 

وی گفت: در حال حاضر با کمک مأمورین راهداری و اکیپ‌های خصوصی، ۷۰ درصد راه‌های روستایی حوزه بخش چمستان بازگشایی و ۳۰ درصد آن در دست اقدام است.

 

بخشدارچمستان افزود: با تلاش‌های اکیپ‌هایی از اداره برق ۴۰ درصد برق روستاهای این بخش وصل شد و  اداره برق برق در صدد رفع مشکلات ۶۰ درصد باقی مانده هستند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: راه‌های اصلی بازگشایی شد و در تلاشیم تا راه‌های روستایی بالادست، مانند محور لاویج و وازتنگه را نیز بازگشایی کنیم.

 

ذوالفقاری با اشاره به یک دستگاه بولدوزر و ۲ دستگاه لودر از استان برای کمک‌رسانی در این بخش از مدیریت استاندار مازندران، معاون عمرانی استاندار، پیگیری مستمر نماینده مردم نور و محمودآباد، مدیر کل بحران استان مازندران و حمایت‌ها و پیگیری‌های فرماندار نور در کمک‌رسانی به بخش چمستان قدردانی کرد.

 

شهردار چمستان با اشاره به بارش سنگین برف اظهارکرد: آب منطقه قطع است اما مشکلات برق شهر رفع و محورهای اصلی در شهر چمستان بازگشایی شد.

 

 

 

 

img_20161123_123726

 

 

 

رضایی تصریح کرد: با چهارلودر، یک گریدر و یک بالا بر در حال بازگشایی محورهای فرعی و کوچه‌ها و سبک‌سازی سقف منازل هستیم.

 

وی افزود: خسارت‌هایی به فضای سبز، آسفالت و معابر نیز وارد شده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو