زمان انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

نتایج انتخابات خانه مطبوعات گیلان اعلام شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نتایج نهایی انتخابات خانه مطبوعات این استان را اعلام کرد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان اظهار کرد: مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات گیلان با حضور جمعی از اعضای این موسسه، مدیران مسئول نشریات و خبرنگاران استان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت ١٦٠ نفر از ٣٨٧ عضو فعلی خانه مطبوعات گیلان در انتخابات این موسسه، تصریح کرد: پس از شمارش آراء، کریم خورسندی با ٨٧، مجید محمدپور با ٦٣ و فاطمه عاطفی فرد با ٥٢ رأی از گروه مدیران مسئول، علی کریمی پاشاکی با ٨٢، مریم رفیعیان با ٨١ و حسین داداشی با ٧٣ رأی از گروه خبرنگاران و معصومه نیک کار با ٨١ رأی از گروه سرپرستان با اخذ اکثریت آراء، به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان انتخاب شدند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: همچنین حسن سامری با ٦٧ و مصطفی خدایاری با ٥٥ رأی به عنوان بازرس برای سال مالی ٩٥ موسسه خانه مطبوعات گیلان انتخاب شدند.

به گفته ابراهیمیان، سید عبدالباقی اسحاقی، طاهره ظهر ریحانی و میلاد ابراهیمی به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان و فاطمه عباس زاده به عنوان بازرس علی البدل این موسسه انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: ارائه بیلان مالی و تصویب صورت های مالی و ترازنامه خانه مطبوعات گیلان تا پایان سال مالی ٩٤ و انتخاب روزنامه نسیم به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی ها و فراخوان های این موسسه از دیگر بخش های این جلسه مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات گیلان بود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو