زمان انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ -

تفکرات کریمی تیم را در مسیر درست قرار داد

مهاجم تیم گسترش که مدتی از فوتبال دور بوده حالا پس از بازگشت به مسابقات عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و شرایط خودش را خوب توصیف می‌کند.

سرای  نور؛می‌گوید: «سنگینی پاهایم در این دو بازی در مقاطعی اذیتم می‌کرد که خب طبیعی است، بالاخره من ۲ماهی بود که تمرین نداشتم و در شرایط بازی قرار نگرفته بودم. من حتی نرم‌دویی هم نکردم و این روی دوندگی و سنگینی عضلاتم تاثیرگذار می‌شد. در واقع من از نظر بدنی عقب بودم؛ ولی اکنون به مرز آمادگی رسیده‌ام و حتی در این وقفه چند روزه نیم فصل هم بهتر و آماده‌تر از قبل هم خواهم شد».

او در مورد تعطیلات نیم فصل و قرار گرفتن در وضعیت مناسب‌تر نتیجه‌گیری هم می‌گوید: «تعطیلات نیم فصل تق و لق و ما جام‌حذفی داریم که باید در آن مسابقه هم با توجه به هماهنگی بازیکنان طی هفته‌های اخیر و روند موفقیت‌آمیزمان موفق باشیم و به پیروزی برسیم؛ اما امیدوارم گسترش بتواند در همین زمان باقیمانده کمبودها را برطرف کند و بازیکنان جدیدی جذب کند تا روند موفقیت‌هایمان را در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم و در بالای جدول قرار بگیریم.»

وی در پاسخ به سوالی که برگشت او و آندو تغییراتی را در ترکیب ایجاد کرد و همین مساله کمک کرد تا نریمان‌جهان در هفته گذشته هت‌تریک کند هم گفت: «نبود بازیکنان باعث شده بود در برخی پست‌ها جابجایی‌هایی داشته باشیم و برخی بازیکنان جانشین کسانی که نیستند، باشند. البته تفکرات فنی و درست و به موقع آقای کریمی هم تیم را در شرایط مناسب قرار داد تا بازیکنانی مثل پیمان بابایی بتوانند خودشان را در پستی که قرار دارند جا بیاندازند و برای تیم گلزنی کنند.»

مهاجم گسترش نظرش درباره جوان‌ها و عملکرد آنها را اینطور بیان می‌کند: «قرار گرفتن بازیکن جوان در ترکیب تیم بستگی به این دارد که مربی با او چطور رفتار می‌کند و چطور در ترکیب قرارش می‌دهد. بازیکن جوان باید وقتی در ترکیب قرار می‌گیرد از موقعیتی که به او داده شده است بهترین بهره را ببرد. البته همانطور که گفتم آقای کریمی خیلی خوب بازیکنان جوان را در پست‌هایشان جا می‌اندازند. »

خالقی‌فر درباره رویارویی‌شان با خونه‌به‌خونه در جام‌حذفی هم خاطرنشان کرد: «خونه‌به‌خونه آقای نکونام را بالای سر خود دارد؛ ایشان جز بازیکنان بزرگ فوتبال بودند و در مربیگری تا الان که اولین سال سرمربیگری‌شان هست، خیلی خوب عمل کردند.  بازی سختی داریم آن هم در شهر بابل که امیدورام از این مرحله بگذریم و هدفی که می خواهیم را به دست بیاوریم.»

بازیکن گسترش که خود بابلی است درباره حساسیت رویارویی با همشهری‌هایش می‌گوید: «مطمئنا رویارویی‌ام در این بازی حساسیت‌هایی به همراه دارد، چون در شهر خودم بازی می کنم و همه چشم‌ها به سمت من است. اما بیشتر از تعصب به شهرم دوست دارم برای تیمی که در آن بازی می‌کنم، بهترین بازی‌ام را داشته باشم و موفقیت تیمم خیلی برایم مهم است. ضمن آنکه امیدوارم خونه به خونه به لیگ‌برتر صعود کند و مردم شهرم بابت این موضوع خوشحال باشند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو