زمان انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ -

عبدالرحمن یک بازیکن محلی و کاملا عادی است!

در حالی که پیش از این عنوان می شد عمر عبدالرحمن راهی تیم الهلال عربستان خواهد شد عنوان می شود مسئله خدمت سربازی مانع از این انتقال خواهد شد. عدم تحقق انتقال عموری باعث شد تا عربستانی‌ها او را بازیکنی عادی بخوانند.

سرای نور؛عمر عبدالرحمن که پس از رسیدن به عنوان بهترین بازیکن آسیا، امسال نیز یکی از بازیکنان نامزد برای رسیدن به این عنوان بود در هفته های اخیر بسیاری از اخبار را به خود اختصاص داد. در رابطه با عموری شنیده می شد وی با انتقالی بزرگ راهی الهلال عربستان خواهد شد تا برای این تیم به میدان برود. اما این انتقال با پیش کشیده شدن موضوع خدمت سربازی این ستاره در هاله ای از ابهام فرو برد و طبق آنچه اماراتی ها عنوان کردند عموری به دلیل خدمت سربازی نمی تواند از کشور خارج شود و باید به انجام خدمت سربازی خود بپردازد.

این اتفاق باعث شد تا نظر عربستانی ها نیز در رابطه با این بازیکن تا حد زیادی تغییر کند و او را بازیکنی معمولی بخوانند. خالد قاضی یکی از معروف ترین خبرنگاران فوتبال عربستان در صفحه اجتماعی توئیتر خود می نویسد: به نظر من عمر عبدالرحمن، بازیکن تیم العین، یک بازیکن کاملا معمولی و محلی است او هیچ برتری نسبت به بازیکنانی مثل سلمان فرج و نواف عابد ندارد که نمی تواند چیزی به تیم الهلال اضافه کند.

رسانه های عربستانی نیز این انتقال را کاملا نشدنی می دانند و عنوان می کنند به زودی قرار است تیم العین امارات جواب منفی خود به انتقال عموری را به طور رسمی به الهلالی ها اعلام کند و به همین دلیل مسئولان تیم الهلال عربستان به دنبال بازیکن جایگزین هستند تا بتوانند به جای عبدالرحمن از وی استفاده کنند و شنیده می شود آلن پاتریک برزیلی محتمل ترین گزینه برای این جانشینی محسوب می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو