زمان انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ -

شهرستان نور در تعطیلات نوروز رتبه دوم استان از نظر میزان حضور گردشگران نوروزی را کسب کرد

شهرهای پنج‌گانه شهرستان نور، جاذبه‌های بسیار خوب و فراوان گردشگری دارد و در تعطیلات نوروز رتبه دوم استان از نظر میزان حضور گردشگران نوروزی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار سرای نور، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، نخستین نشست خبری علی شادمان، فرماندار شهرستان نور با حضور داوود فلاح، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان نور با قدردانی از حضور و همراهی خبرنگاران در تعطیلات نوروز و پوشش اخبار شهرستان، اظهار کرد: شهرستان نور در تعطیلات نوروز ۹۷ شاهد حضور ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار مسافر اقامت در شب بوده است که نسبت به سال گذشته رشد ۲۷ درصدی داشته است.

 

 

 

 

علی شادمان اظهار کرد: شهرهای پنج‌گانه شهرستان نور، جاذبه‌های بسیار خوب و فراوان گردشگری اعم از ظرفیت‌های ساحلی، جنگلی، آب گرم و … دارد که هنوز به خوبی معرفی و شناسانده نشده‌اند.

وی تصریح کرد: شهرستان نور در تعطیلات نوروز ۹۷ از نظر میزان حضور گردشگران نوروزی در رتبه دوم استان قرار گرفت

 

 

این مسئول در ادامه به دارا بودن ۳۰ کیلومتر ساحل ماسه‌ای با قابلیت شنا در شهرستان نور اشاره و بیان کرد: ظرفیت هتل‌ها و اماکن اقامتی شهرستان در تعطیلات نوروزی تکمیل شده بود و گفتنی است، در حوزه درمانی نیز به حدود ۵۰ هزار نفر از مسافران انواع خدمات درمانی، اورژانسی و بیمارستانی ارائه شد.

 

 

 

 

شادمان اضافه کرد: شبکه آبرسانی شهرستان نور آسیب‌دیده و فرسوده است و در تعطیلات نوروز با وجود مشکلات عدیده‌ای که شاهد بودیم، آبرسانی انجام و مشکلات کمبود آب رفع شد.

وی از مصوب شدن حفر دو چاه در شهرستان با اخذ ۱۰ میلیارد ریال از ستاد مدیریت بحران استان برای هموار شدن مشکلات این حوزه خبر داد.

 

فرماندار شهرستان نور با اشاره با اقدامات خوب و مثبت انجام گرفته در حوزه زباله و پسماند در شهرستان، افزود: باید تلاش کنیم در یک فضای مناسب عقلانی، مدیریت را در حوزه های مختلف اعمال کنیم.

 

 

 

 

این مسئول از وضعیت سیستم مخابراتی شهرستان نور ابراز نارضایتی و به نقاط کم سیگنال آنتن موبایل در برخی مناطق شهرستان اشاره کرد و گفت: طبق تصمیمات اخذ شده طی جلساتی که با مدیرکل و نماینده شهرستان‌های نور و محمودآباد داشتیم مقرر و مصوب شد تا در برخی نقاط شهرستان نصب دکل جهت تقویت سیگنال و افزایش آنتن دهی موبایل صورت گیرد.

 

 

 

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر پیوستن روستاهای عباسا، شهرکلا و انارجار به حوزه شهر رویان گفت: این تصمیم، یک اقدام غیرکارشناسی شده بوده و پیگیر هستیم تا روستاهای ذکر شده موقعیت سابق خود را داشته باشند و با هر عمل و اقدامی جز این مخالف بوده و برخورد خواهیم کرد.

 

 

 

فرماندار شهرستان نور در پایان به مناسب‌سازی ورودی‌های شهرستان نور از سمت ایزدشهر و رویان با نصب تابلو تأکید کرد.

 

زمان انتشار: ۱۹ فروردین, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو