زمان انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ -

فرماندار شهرستان نور:

دشمنان آرزوی خود برای تغییر نظام ایران را به گور خواهند برد

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه در هجمه فشار رسانه‌هایی هستیم که می‌خواهند 40 سال نظام جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار کنند، گفت: دشمنان آرزوی خود برای تغییر نظام ایران را به گور خواهند برد.

علی شادمان پنج‌شنبه‌شب در جلسه هفته دفاع مقدس در فرمانداری نور افزود: آن روز برای نداشتن گلوله سلاح سبکی که داشتیم با مشکل روبرو بودیم و امروز موشک‌های میانبرد سپاه نقطه زنی‌های زیبایی انجام می‌دهد که هم هشدار جدی به گروهک‌ها و هم نمایش قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

 

وی خاطرنشان کرد: این عملاً مانوری است برای کسانی که چشم نامحرم به کشور ما دارند و این ایام، ایام مهمی است به ویژه ماه محرم که این انقلاب خمیرمایه خود را از عاشورا گرفته و کسانی هم مانند گاندی که حکومت و مبارزه آن‌ها هم دینی نبود از عاشورا الهام گرفتند.

شادمان با اشاره به تقارن ماه محرم و دفاع مقدس اظهار کرد: باید برای گرامیداشت ماه محرم تلاش کنیم و در دفاع مقدس که بسیاری از عزیزانمان جانفشانی کردند، ما باقی ماندیم تا راه آن‌ها را ادامه دهیم و این کار آسانی نیست.

این مسئول با بیان اینکه در هجمه فشار رسانه‌هایی هستیم که می‌خواهند ۴۰ سال نظام جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار کنند، تصریح کرد: ملت ما در این سال‌ها فراز و نشیب‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشت که یک قسمت آن دفاع مقدس است و انتظار ما از هنرمندان، نویسندگان، داستان‌نویسان این است که رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، خاطرات، اتفاقات و واقعیت‌های جنگ را از رزمندگان که خودشان در جنگ حضور داشتند بشنوند و به نسل آینده انتقال دهند تا نسل آینده از آن به عنوان یک کلاس درس و تجربه بهره ببرند و به عنوان تاریخ باشکوه و پر افتخار کشور نسل به نسل منتقل شود.

 

 

فرماندار نور با اشاره به اینکه در مقطع خاص زمانی هستیم و باید هفته دفاع مقدس را به نحو احسن گرامی بداریم تا دشمن بداند که ما آمادگی صد درصد داریم اظهارکرد: دشمنان به دنبال جنگ اقتصادی هستند که به لطف خون شهدا، رهنمودها و رهبری‌های مقام معظم رهبری و به برکت منویات امام (ره) امروز دشمن در دنیا رسوا شد و وزیر امور خارجی آمریکا به صراحت گفت که ترامپ دست به اقدامی زد که به شعار جمهوری اسلامی که گفته هیچ وقت به آمریکا اعتماد نمی‌کنیم مهر تأیید زد و اقدام ترامپ و با زبان سیاست مداران خودشان حقانیت ایران اسلامی و رسوایی دشمنان در دنیا به نمایش درآمد.

این مسئول با تأکید بر این که در شرایطی هستیم که باید همت کنیم تا امید را بر مردم افزایش بدهیم، تصریح کرد: اگر با آنچه که در توان و فهم ما است تلاش کنیم مردم تحمل و ظرفیت بالای دارند و در سختی‌ها جمهوری اسلامی را تنها نمی‌گذارند.

 

 

شادمان با اشاره به هشت سال دفاع مقدس افزود: عملکرد ما باید مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشد و با چهره، قلم، عمل، روش و نگاه این را اثبات کنیم و اگر این باشد پیروزهستیم زیرا همیشه حق پیروز است.

وی بر ساماندهی هرچه سریع‌تر گلزار شهدای شهر نور تأکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور نیز با اشاره به رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ و هفته دفاع مقدس اظهارکرد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) در کل کشور اجرا می‌شود و در مازندران امروز است.

 

سید نعمت اسدی با اشاره به سخنان رهبری خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند دو خطر عمده همیشه اسلام را تهدید می‌کند یکی خطر دشمن خارجی و دیگری خطر اضمحلال داخلی، دشمن خارجی مشخص است اما خطر دوم یک آفت در درون نظام شکل می‌گیرد و این مال غریبه‌ها نیست، این مال خودمان است.

وی گفت: سه ویژگی ایران اسلامی که در طول ۴۰ سال رصد و پایش انقلاب اسلامی به آن رسیدیم و نخستین ویژگی ظرفیت تحمل ضربات بدون شکنندگی در کشور و دومین ویژگی قدرت شناخت تهدیدات که می‌توانیم نقاط ضعف را به خوبی رصد کنیم و سومین ویژگی که ویژگی همه مدیران لایق این نظام است قدرت مقابله با دشمن خارجی و داخلی و معاندین نظام که به راحتی می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم.

این مسئول با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی افزود: در طول ۴۰ سال انقلاب ما توانمند بودیم و رزم خرمشهر سبب توانمندی در عرصه نظام و جنگ با داعش سبب قدرت در خاورمیانه شد و سومی تحریم‌ها که با هر ضرباتی که در ۴۰ سال انقلاب به همراه داشت اما ثابت کردیم “توانستیم و می‌توانیم”.

 

 

اسدی با اشاره به جشن ۴۰ سالگی انقلاب تصریح کرد: دشمن در ۴۰ سال انقلاب از سال ۴۲ همه نقشه‌های خود را بر علیه ایران پیاده کرد اما نتوانست در کشور اسلامی موفق شود و این به خاطر همت و وحدت مردم و مسئولان بود و امروز همه مکلف به وحدت هستیم وآنچه وظیفه ما نظامی‌ها در کنار مسئولان است حفظ امنیت و آموزش لازم در حفظ امنیت است.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس شعار ما این است که “ما ایستاده‌ایم، توانستیم و می‌توانیم “.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور گفت: اردوهای جهادی از بلده تا محل آسیب پذیر و در همه نقاط شهرستان فعالیت می‌کنند و رزمایش ما جهادی و رزمی است و امیدواریم با پیگیری‌های مسئولان بتوانیم همانطور که بهترین عملکرد را در راهیان نور در سال گذشته داشتیم رزمایش دفاع مقدس شهرستان نور را نیز به بهترین نحو اجرا کنیم.

 

 

 

ع

زمان انتشار: ۲۳ شهریور, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو