زمان انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ -

از سوی فرمانده ناجا ابلاغ شد؛

پیام رهبر انقلاب در پی شهادت جانباز شهید سید نورخدا موسوی‌مفرد

در پی شهادت جانباز دفاع از امنیت، سید نورخدا موسوی‌مفرد، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی شفاهی، شهادت وی را به مردم لرستان و خانواده‌ی این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفتند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در پی شهادت جانباز دفاع از امنیت، سید نورخدا موسوی‌مفرد، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی شفاهی، شهادت وی را به مردم لرستان و خانواده‌ی این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفتند.

 

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (پنج شنبه) در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید در خرم‌آباد حضور یافته بود، طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: در تماسی تلفنی از دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد که رهبر انقلاب فرموده‌اند «در مراسم که شرکت کردید، سلام ما را به مردم لرستان و خانواده‌ی شهید برسانید و از قول ما شهادت ایشان را تبریک و تسلیت بگویید.»

سید نورخدا موسوی‌مفرد، از مأموران نیروی انتظامی، ۱۷ اسفندماه سال ۸۷ در منطقه‌ی لار استان سیستان و بلوچستان مورد اصابت گلوله‌ی گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفت و از ناحیه‌ی سر مجروح شد و به کما رفت. جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی که به شهید زنده‌ی کشور مشهور بود، ۱۰ سال در کما به سر می‌برد تا اینکه در شب رحلت پیامبر اعظم و شهادت امام حسن مجتبی (صلوات‌الله‌علیهما) آسمانی شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ آبان, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو