زمان انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۵ -

مدیرکل ثبت احوال مازندران:

۱۸۰ هزار شناسنامه امسال در مازندران تعویض می‌شود / صدور ۳۶۰ هزار کارت ملی هوشمند در سال۹۴

مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: 180 هزار شناسنامه تا پایان امسال در استان مازندران تعویض می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: ۱۸۰ هزار شناسنامه تا پایان امسال در استان مازندران تعویض می‌شود.
به گزارش بلاغ به نقل از سراینور، جلسه شورای اداری ثبت احوال مازندران به میزبانی شهرستان نور در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی رجبی در این جلسه با اشاره به جمعیت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و همچنین ۴۷ هزار ولادت در مازندران اظهار کرد: ۲۲۰ هزار کارت ملی هوشمند در سه ماه نخست امسال صادر شد که در حال حاضر ۷۲ پیشخوان و ۳۰ اداره پست کار تعویض شناسنامه و ثبت‌نام کارت ملی هوشمند را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ۲۹ اداره مستقل در استان مازندران وجود دارد، افزود: در کل استان ۱۱۱ هزار کارت هوشمند تا سال ۹۳ صادر شد.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به تعویض ۱۲۴ هزار شناسنامه در سال گذشته تصریح کرد: تا پایان امسال ۱۸۰ هزار شناسنامه در استان مازندران تعویض خواهد شد.

این مسئول از صدور ۸۰۰ هزار تا یک میلیون کارت ملی هوشمند تا پایان امسال در مازندران خبر داد و گفت: ۳۶۰ هزار کارت ملی هوشمند در سال ۹۴ صادر شد.

رجبی با اشاره به صدور شناسنامه یک‌روزه در استان مازندران تأکید کرد: برای سهولت در کار در ۵ شهر بزرگ مازندران(آمل، تنکابن ،ساری، قائم‌شهر، بابل) کار تحویل کارت به اداره پست واگذار شد.

وی از راه اندازی ۴ دفتر پیشخوان جدید در شهرستان نور خبر داد و افزود: در شهر رویان به زودی دفتر پیشخوان افتتاح می‌شود و در دو روستای پرجمعیت این شهرستان و بخش بلده نیز دفتر پیشخوان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به ثبت طلاق، ازدواج، ولادت، وفات در ثبت احوال افزود: در طلاق، ازدواج، ولادت در استان مازندران با دستور استاندار و پیگیری معاون سیاسی استاندار مازندران ۳ شهر به عنوان پایلوت قرار گرفته که با همکاری بهزیستی، دادگستری، ثبت احوال، فرمانداری، ستادهایی برای اجرای آن تشکیل می‌شود.

وی در پایان گفت: در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش آمار طلاق بودیم

زمان انتشار: ۳ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو