زمان انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ -

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران

ترویج فرهنگ بومی از الویت‌های برنامه‌های ارشاد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: ترویج فرهنگ بومی از الویت‌های برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،عباس زارع در حاشیه جشنواره توانمندی‌های زنان کارآفرین بخش بلده با تبریک سالروز آغاز سال تبری در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: دهیاری یوش و بنیاد نیما با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برنامه‌های خوبی را برگزار کردند.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه (می تراود مهتاب) در خانه نیما در شب‌های پنجشنبه افزود: ترویج فرهنگ بومی نیما یوشیج از الویت‌های برنامه‌های اداره ارشاد است و امیدواریم بتوانیم نیما را در جایگاه واقعی خودش به مردم معرفی کنیم و یقیناً چنین برنامه‌هایی را در سطح استانی ارائه می‌دهیم و نگاه ویژه‌ای به شهرستان نور و بخش بلده به ویژه در حوزه نیما داریم تا کارهای بزرگی در این زمینه انجام دهیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با اشاره به بوم گردی تصریح کرد: آمادگی داریم تا با میراث فرهنگی در این زمینه همکاری کنیم و فضایی در بوم گردی فراهم شود تا زیر ساخت‌های فرهنگی نیز در آن شکل بگیرد تا اتفاقات خوبی هم در حوزه گردشگری رقم بزنیم.

 

این مسئول با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین اشاره کرد: این نمایشگاه که در واقع نخستین نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین در بخش محروم استان بود با زحمات نماینده مجلس شهرستان، فرماندار نور و همه دست اندرکاران برپا شد که می‌تواند بستری باشد تا توانمندی‌هایی که در این منطقه مغفول مانده بازتاب خوبی داشته باشد و به مردم شهرستان، استان و گردشگران معرفی شود و امیدواریم این نمایشگاه در منطقه آغازی باشد تا شاهد این فعالیت‌ها در دیگر نقاط استان باشیم.

 

زارع با اشاره به حضور بانوان در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه افزود: در این زمینه ظرفیت‌های خوبی در حوزه بانوان داریم و استفاده از بانوان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی در الویت‌های کاری ما قرار دارد.

 

وی با اشاره به عملکرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور افزود: با حضور داوود فلاح رئیس ارشاد شهرستان نور تحولات خوبی در شهرستان در زمینه فرهنگ و هنر ایجاد شد و این نشان دهنده این است که ایشان به فضای فرهنگی و هنری به ویژه فعالیت‌های بومی و محلی اشراف دارند و امیدواریم در ادامه فعالیت‌ها از وجودشان بهره بیشتری ببریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ مرداد, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو