زمان انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

با حمایت اعضای شورای اسلامی صورت گرفت/ اجرای ۴۰ میلیارد تومان کار عمرانی در ایزدشهر

شهردار ایزدشهر با بیان اینکه در سی ماه گذشته با حمایت اعضای شورای اسلامی ۴۰ میلیارد تومان کار عمرانی در این شهر انجام شد٬ گفت: در نطر تا پایان این دوره نیز ۳۰ میلیارد تومان کار عمرانی انجام شود که این اقدامات غیر از سرمایه گذاری ها است.

ا

به گزارش نعمت‌الله مؤمنی خبرنگار سرای نور،اسحاق تونی به مناسبت روز ملی شوراها در جمع خبرنگاران گزارشی از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی این شهر ارائه و اظهارکرد: با حمایت اعضای شورای شهر در ۳۰ ماهه گذشته ۴۰ میلیارد تومان کار عمرانی انجام و در نظر است تا پایان دوره نیز حدود ۳۰ میلیارد تومان کار عمرانی دیگر در این شهر انجام شود.

وی افزود: عملیات اجرایی خیابان ساحلی به طول هشت و نیم کیلومتر در این دوره آغاز و در فاز یک به طول ۲۲۰ متر در حال انجام است و تلاش کردیم تا با مساعدت استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش در طرح مشارکت و یا خریداری و متصل کردن کوچه‌های گلسار ۹ به ۱۵ راه دسترسی آسان‌تر شود.

 

شهردار ایزدشهر از دیگر اقدامات عمرانی، دیواره سازی در دو طرف پل هاشم‌رود و نیز دیواره سازی حاشیه رودخانه در شالیزار یک به سمت محور اصلی و آسفالت کوچه‌های شالیزار یک الی ۱۰ ، آزاد سازی حدود ۳ هزار متر زمین ساحلی و … عنوان کرد.

این مسوول اضافه کرد: سالیان متمادی اهالی منطقه ساختمان پزشکان از آبگرفتگی منطقه با نخستین بارندگی دچار مشکل بودند که با حفر کانال به عمق ۱۸۰ سانتی متر و هدایت آب به انتهای ساحل، مردم از این مشکل رهایی پیدا کردند.

تونی پیاده رو سازی، احداث جدول و کانیو، روکش آسفالت در محور اصلی، بازسازی، مرمت و تعویض چراغ‌های روشنایی و نصب چراغ‌های پارکی را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی با اشاره به مشکل ۳۰ ساله آبگرفتگی در ورودی غربی ایزدشهر ناشی از مشکل دفع آب‌های مازاد اراضی کشاورزی، اظهار کرد: با احداث کانال و هدایت آب‌های مازاد این مشکل نیز برای همیشه رفع شد، اما در ۲ نقطه که آب‌های مازاد کشاورزی به رودخانه ریخته و با بالا آمدن سطح آب مشکلاتی را برای اهالی ایجاد می‌کند، نیازمند ورود جهاد کشاورزی و امور آب برای ارائه راهکار مناسب برای هدایت آب های مازاد و رفع مشکل آبگرفتگی در این ۲ منطقه است.

شهردار ایزدشهر ادامه داد: اسکلت و دیوار چینی حمام گردشگری ایزدشهرنیز به اتمام رسیده و تاسیسات آن هم در حال اجراست.

این مسئول از دیگر اقدامات، احیای زمین چمن مصنوعی و چمن طبیعی امیرآباد، ۳۰۰ مورد لکه‌گیری سطح معابر عنوان کرد و افزود: در چند روز قبل با حضور استاندار عملیات اجرایی احداث بزرگترین پارک جنگلی گردشگری خاورمیانه آغاز شد که این کار بزرگ ضمن حفاظت از جنگل، از تجاوز به منابع طبیعی و قاچاق چوب جلوگیری می‌کند وموجب اشتغال تعداد زیادی از نیروهای بومی می‌شود.

تونی در پایان از سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی برای احداث اسکله ۱۵ هکتاری در این شهر خبر داد و گفت: احداث پارک گردشگری و اسکله با امکانات رفاهی، گردشگری، شهر بازی و … می‌تواند به اقتصاد شهر و منطقه، اشتغال اهالی، درآمد پایدار برای شهرداری و افزایش سرمایه‌گذاری کمک شایانی کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو