زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

بازدید شورای تأمین شهرستان از گلندرود و ایست بازرسی جنگلبانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت:عضای شورای تأمین شهرستان از گلندرود و ایست بازرسی جنگلبانی با حضورفرمانده ناحیه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در رزمایش همدلی مواسات در شهرستان نور از اقدامات این ناحیه در بیستم اردیبهشت اظهارکرد: مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی کمک مؤمنانه با حضور فرمانده ناحیه، ائمه جمعه، فرماندار شهرستان، بخشداران، شهرداران، فرماندهان حوزه‌های برادر وخواهر، کلیه مسئولان ادارات و نهادها و خیرین شهرستان در سپاه ناحیه نور همراه با مولودی خوانی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن(ع) به صورت با شکوهی برگزار شد و ۲هزار بسته معیشتی به همراه برنج و مرغ به ارزش هر بسته ۴۰۸ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

سید نعمت اسدی با اشاره به عملکرد این ناحیه در۲۱ اردیبهشت خاطرنشان کرد: اعضای شورای تأمین شهرستان از گلندرود و ایست بازرسی جنگلبانی با حضورفرمانده ناحیه بازدید کردند.

وی با اشاره به تهیه  ۵ هزار عدد ماسک و محلول ضدعفونی کننده و توزیع بین مردم توسط حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه نور گفت: جلسه تشکیل و راه اندازی گردان‌های امنیتی امام علی(ع) با حضور جانشین ناحیه و اعضای جلسه در سپاه ناحیه نور برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: جلسه‌ای با حضور سرهنگ قفارپور مدیریت تربیت بدنی سپاه کربلا و اکبری از هیئت تیر اندازی و رئیس کمیته اهداف پرواز ورزش بسیج استان به همراه لاریمی رئیس هیئت موتور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو