زمان انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ -

با حضور فرماندارشهرستان نور:

تجلیل و اهدای سردوشی به پرسنل آتش نشانی ایزدشهر

شهردار ایزدشهر گفت: امیدواریم مدیریت کلان کشوردر خصوص مدیریت شهری آیتم‌های جامع مدیریت شهری را در نظر بگیرند تا شهرداری ها مشکلاتی که در مسیر توسعه شهرها قرار دارد با برنامه طرح مدیریت جامع شهری برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،همزمان با هفتم مهرماه، “روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی” ، شهرداری ایزدشهر در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان نور، امام جمعه، شهردار و شورای اسلامی شهر ایزدشهر و رئیس کلانتری ایزدشهر از پرسنل واحد خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری تجلیل و آیین اعطای نشان و سردوشی به آتش‌نشانان را برگزار کرد.

اسحاق تونی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا در ماه صفر و هفته دفاع مقدس اظهارکرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شیر زنان و دلاور مردانی است که توانستند امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند.

وی در ادامه با اشاره به روز ۷ مهر،روز آتشنشانی و ایمنی با تبریک این روز افزود: آتش نشانی شهرداری ایزدشهر با مدیر توانمند روزانه تمامی کارها را بانظم و برنامه‌ریزی درست مسابقات هفتگی، ورزش‌های لازم و تست را منظم انجام می‌دهند و از وسایل آتش‌نشانی مانند وسایل شخصی محافظت می‌کنند.

 

شهردار با اشاره به موفقیت آتشنشانی ایزدشهر در مسابقات استانی و کشوری گفت: از سال ۱۳۸۴ شهرداری ایزدشهر تاسیس شد و از زمانی که مدیریت آن دست پرسنل شهرداری افتاد آرام آرام نظم و انضباط با ثبات مدیریت در آتش نشانی ایجاد و این ثبات مدیریت سبب بهتر شدن کار پرسنل مربوطه و نگاه ویژه مدیریت شد.

 

 

این مسئول با تبریک هفته گردشگری تصریح کرد:صنعت گردشگری بزرگترین صنعت دنیاست و منطقه ما بستر گردشگری را از نظر مواهب الهی داراست و ما نیز در منطقه با نگاه جذب گردشگر و توریست با تمام مشکلاتی که گریبانگیر ما است ما جز شهرهایی موفق کشور در توسعه گردشگری هستیم،

 

تونی خاطرنشان کرد: شهر ایزدشهر با جمعیت ۷هزار و ۵۰۰ نفری ما دارای ۴۰۰۰ هزار تخت اقامتی است که کمتر شهری در کشور این شرایط برایش مطرح است.

 

وی اظهارکرد: ایزدشهر با نما و سیمای بصری متفاوت در کنار مواهب طبیعی مانند جنگل‌های هیرکانی،ساحل و دریا رودخانه زیبا یکی از بی نظیرترین فرصت‌های برای سرمایه گذاری و جذب گردشگر است و ما هم توانستیم این زمینه سرمایه گذار جذب کنیم که کارها در حال انجام شدن است و در کنار همه این امکانات مدیریت شهری ایزدشهر تلاش می‌کند تا سیما و نمای شهری را در الویت قرار دهد و با ارائه بیشترین خدمات در منطقه به گردشگران بتوانیم با جذب گردشگر بیشترین نفع را برای مردم منطقه چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ اشتغالزایی داشته باشیم.

 

 

شهردار ایزدشهر افزود: امیدواریم مدیریت کلان کشوردر خصوص مدیریت شهری آیتم‌های جامع مدیریت شهری را در نظر بگیرند تا شهرداری ها مشکلاتی که در مسیر توسعه شهرها قرار دارد با برنامه طرح مدیریت جامع شهری برطرف کنند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه در حوزه جذب گردشگر آیتم‌های مختلفی وجود دارد که ما بخشی از آن را نداریم، یادآورشد: ایزدشهر در کل به نسبت شهرهای گردشگرپذیر و شهرهای مشابه، در صدر لیست قرار دارد.

 

تونی تصریح کرد:از روز اول سعی کردیم تا به اتفاق اعضای شورای شهر ایزدشهر یک مسیر درست را برای مدیریت شهری انتخاب کنیم،

انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر،انتخاب واسطه ای نبود و مبنای انتخاب شهردار بر اساس توانایی و علم فرد مورد نظر بود و در این مدت با همدلی و وحدت با اعضای شورای اسلامی شهر سعی کردیم برای همه کارها برنامه ریزی کنیم و وظایف شورا و شهردار را برابر قانون مشخص کنیم.

 

وی با اشاره به اختلاف سلیقه‌ها اظهارکرد: سعی کردیم در مدیریت شهری مستقل عمل کنیم و برنامه های شهری را با مشورت اعضای شورا شهر و مردم رصد کنیم ولی تصمیم گیرنده ما باشیم نتیجه جلسات شورا و شهرداری ایزدشهر در جهت رشد و توسعه شهر است.

 

گفتنی است در این مراسم، مسابقه عملیاتی-ورزشی پرسنل واحد خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری ایزدشهر برگزار و از نفرات اول تا سوم تجلیل شد.

 

لازم به ذکر است از آقای حسین غلامی، مسئول آتش‌نشانی به عنوان کارمند نمونه سال ۱۳۹۹ و آتش‌نشانان نمونه شهرداری ایزدشهر و ایثارگران مشغول بکار شهرداری به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

 

در پایان نیز آتش‌نشانان واحد خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری با اهدای گل به شهردار تونی، انتخاب وی به عنوان مدیر برتر تبریک گفتند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مهر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو