زمان انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۵ -

همایش (ریحانه بابا) ویژه دختران پاسدار شاغل و بازنشسته

همایش (ریحانه بابا) ویژه دختران پاسدار شاغل و بازنشسته در نمازخانه سپاه ناحیه نور برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حسین محمودی در این همایش با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهارکرد: حضور پررنگ مادران و زنان شیردل سبب شد تا رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بتوانند با رشادت در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

 

 

 

dsc06021

 

 

 

 

وی گفت: نقش زنان جامعه در دفاع مقدس و تأثیر آن‌ها بر رزمندگان بر همگان روشن است و با هیچ تکنیک و تاکتیکی قابل مقایسه نیست زیرا هیچ سنجش ومقیاسی برای ایثارگری و از خودگذشتگی مادران که فرزندان خود را برای دفاع مقدس و حضور درجبهه‌ها بدرقه می‌کردند، نداریم، مادرانی که خود نیز در پشت جبهه نقش پشتیبان را ایفا می‌کردند.

 

 

dsc05999

 

 

 

 

 

 

 

فرمانده سپاه ناحیه نور تأکید کرد : انقلاب اسلامی ایران قابل قیاس نیست و این جا است که دفاع ما دفاع مقدس می‌شود و دشمن هرگز نمی‌تواند این انقلاب را قیاس و سنجش کند زیرا از درک این همه ایثار و از خودگذشتگی‌ها عاجز است.

این مسئول افزود: انقلاب ما بر پایه وحدت، انسجام و معنویت شکل گرفته و هیچ گزندی به این انقلاب نمی‌رسد.

 

 

 

dsc06002

 

 

 

 

 

 

محمودی با اشاره به خوراک فرهنگی و معنوی گفت: باید در زمینه فرهنگی و معنوی برنامه ریزی کنیم تا به اهدافی که در انقلاب اسلامی به دنبال آن هستیم، دست پیدا کنیم.

 

 

 

dsc05995

 

 

 

dsc06005

 

 

 

 

 

 

وی گفت: در ستاد ناحیه و حوزه‌های شهرستان نور برنامه‌های خوبی اجرا شد و ریحانه بابا یک برنامه نو و تازه‌ای است که در محضر دختران شاغل و بازنشسته سپاه هستیم وتمام تلاش ما این است که محیط خوب و با نشاطی برای خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف فراهم کنیم.

 

 

 

dsc06011

 

 

 

 

 

 

 

فرمانده سپاه ناحیه با اشاره به الگوی برتر در جامعه تأکید کرد: زنان در دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشتند و شما به عنوان الگوی برتر در جامعه می‌توانید در زمینه‌های مختلف تأثیرگذار باشید و در حال حاضر که در جنگ نرم به سر می‌بریم نقش به سزایی را ایفا کنید.

 

 

 

dsc06009

 

 

 

 

افسانه بابازاده در همایش (ریحانه بابا) خاطرنشان کرد: شما دختران پاسدار در حقیقت زینت و آبروی پدر هستید.

 

 

 

dsc06031

 

 

 

 

 

وی گفت: زندگی شما دختران پاسدار الگویی در سطح جامعه است زیرا پدران شما در جامعه پدران خاص هستند.

 

 

 

dsc06014

 

 

 

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به نزدیکی ماه محرم افزود:  خانه‌هایمان را به اسم ائمه منور کنیم تا از برکات آن بهره‌مند شویم و امیدواریم خداوند توفیق بدهد تا مجالس ما مجلس عزاداران واقعی امام حسین و با خلوص نیت باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو