زمان انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ -

معاون مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

هدف از تشکیل این نشست‌ها، کاهش فاصله‌ مسئولان با مردم است

معاون مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: هدف از تشکیل این نشست‌ها، کاهش فاصله‌ مسئولان با مردم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورداری از یک جامعه سالم و پویاست.

نشست هم اندیشی بانوان فعال شهرستان نور در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با حضور، معاون مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، معاون فرماندار نور و نمایندگان بانوان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری نور برگزار شد.
روفیا مجیدی در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: هدف از تشکیل این نشست‌ها، کاهش فاصله‌ مسئولان با مردم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورداری از یک جامعه سالم و پویاست.

 

وی گفت: با افزایش ارتباطات، می‌توان مطالبات زنان فعال را شنید و در عرصه‌های مختلف به ویژه  آنهایی که جنبه عمومی دارند، جهت توسعه‌ی منطقه بهره برد.

 

مجیدی ادامه داد: در قالب برگزاری این نشست‌ها و همایش‌ها، ظرفیت و توانمندی‌های بانوان در جامعه به مردم نشان داده می‌شود تا جامعه ضمن آشنایی با این توانمندی‌ها، برای بهره برداری درست از آن، برنامه ریزی بهینه صورت گیرد.

 

 

 

426107724_175854_14249630041192252673

 
وی تاکید کرد: جایگاه بانوان در دستگاه‌های اجرایی نیازمند سازماندهی است.
مجیدی خاطرنشان کرد: هرشخصی که نسبت  به کاهش آسیب اجتماعی  و تلاش برای داشتن جامعه پویا بی‌تفاوت باشد، عضو جامعه محسوب نمی‌شود، زیرا رهبر  معظم  انقلاب  به مسئله کاهش آسیب اجتماعی  تاکید فراوانی دارند و جلسه‌های خصوصی مداوم زیادی دراین رابطه برگزار می‌شود.

 
معاون مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در ادامه تصریح کرد: زنان باید نقش خود را به عنوان یک زن در خانواده جدی گرفته و به ویژه با  اهمیت  به نقش همسری و مادری، سطح آگاهی خود را  در زمینه‌های مختلف افزایش دهند.

 

 

426140022_43452_7667122224712964130

 
این مسئول همچنین از واگذاری  مسئولیت مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک کشور به دفاتر امور بانوان در استانداری‌ها  و نیز انعقاد تفاهم نامه با  بسیج اقتصادی خبر داد.
نشست هم اندیشی بانوان فعال شهرستان با معاون مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان فعالیت کاری بانوان در دستگاه اجرایی و بیان مشکلات در مشاغل خانگی، صنعتی و اداری و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات ویژه برای ارتقا بانوان شهرستان، در تمام سطوح ادامه یافت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو