زمان انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ -

همزمان با دهه مبارکه فجر

افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری شهر چمستان+تصاویر

پروژه‌های عمرانی شهرداری شهر چمستان با حضور شادمان فرماندار نور، چمن آرا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان ، هزارجریبی بخشدار و دیگر مسئولان شهرستان نور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،پروژه‌های عمرانی شهرداری شهر چمستان با حضور شادمان فرماندار نور، چمن آرا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان ، هزارجریبی بخشدار و دیگر مسئولان شهرستان نور افتتاح شد.

شهردار چمستان با گرامیداشت دهه فجر و یاد وخاطره شهدا به ویژه شهید سردار سلیمانی اظهارکرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با نزدیک کردن دل ها وحدت بزرگی در جامعه ایجاد کرد.

غلامرضا چمن آرا بااشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر شهر چمستان تصریح کرد: ضلع غربی شهر چمستان، سه راهی کشپل از پر حادثه ترین نقاط شهرستان و شهر چمستان و از دغدغه مسئولان بود که در طول یکسال گذشته با افزایش پل شمالی، دهنه و تملک در بخش جنگلی و … بر اساس  طرح هندسی با کار مهندسی مدون در شورای ترافیک مصوب و در حال حاضر با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان اجرایی شد که به زودی فضای سبز این منطقه نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به کاهش تصادفات در این منطقه خاطرنشان کرد: این پروژه از زمان تأسیس شهرداری شهر چمستان یکی از بزرگترین اقدامات شهرداری است که باریکی جاده آن برای کنترل و محدودیت در سرعت است که از شدت ترافیک در تقاطع جلوگیری شود.

شهردار چمستان با اشاره به افزایش معابر حدود ۲ هزار متر اظهارکرد: بخش ورودی تنها پارک گردشگری به منطقه بالا دست ساماندهی شد.

 

چمن آرا با اشاره به اتمام پارک ۲۱۸ هکتاری در آینده نزدیک که یک صنعت چشم انداز اقتصادی برای شهر چمستان محسوب می‌شود، بیان کرد: پروژه دومنظوره، بازار هفتگی و پارک محلی به مساحت حدود ۱۵هزار متر مربع و احداث پل عابر دراین مکان با حضور فرماندار و مسئولان افتتاح شد که در آینده نزدیک با درختکاری و ایجاد فضای سبز در این منطقه شهروندان و گردشگران می‌توانند به صورت چند منظوره در این منطقه بهره ببرند که در مجموعه برای پل عابر و رگلاژ، شن‌ریزی وتسطیح بازارهفتگی ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

 

شهردار شهر چمستان با قدردانی از همراهی و صبوری مردم در اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: اجرای هر پروژه‌ای نیاز به همکاری و همدلی همه مسئولان شهرستان دارد تا با وحدت بتوانیم پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات به حق شهروندان باشیم و در راستای خدمتگزاری به مردم که از وظایف همه مسئولان است، تلاش کنیم .

این مسئول از حمایت‌های فرماندار نور در راستای اجرای پروژه‌های شهر چمستان و حضور و تلاش بی وقفه برای توسعه و بالندگی شهرستان قدردانی کرد.

 

فرماندار نور در بهره برداری از پروژه‌های شهر چمستان با قدردانی از شهردار و شورای اسلامی شهر چمستان اظهارکرد: اجرای پروژه سه راهی کشپل با کار فنی ومهندسی به پایان رسید.

علی شادمان با اشاره به کمک رسانی دستگاه‌ها به یکدیگر افزود: از آنجایی که هر دستگاهی کاری انجام می‌دهد نیاز به همکاری و همدلی همه مسئولان شهرستان دارد تا با کمک رسانی همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان سرعت اجرای پروژه‌ها افزایش پیدا کند.

 

وی بر ضرورت درختکاری و ایجاد فضای سبز زیبا و مناسب در این منطقه تأکید کرد و افزود: در شهرستان برای اجرای پروژه‌ها موانع زیادی وجود داشت که رفع شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقتدار خود را تا جایی به کار می‌بریم که اراده ای بخواهد خارج از قانون مخل امنیت مردم و اجرای توسعه شهرستان باشد.

فرماندار نور با قدردانی از همه دست اندرکاران و مسئولان در توسعه شهرستان نورافزود: اداره‌ای حق شکایت بر علیه اداره دیگر ندارد و این یک تخلف اداری و اخلاقی است.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ بهمن, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو