زمان انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ -

فرماندار شهرستان نور اعلام کرد:

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۰۰ طرح در دهه فجر

فرماندار شهرستان نور از افتتاح و کلنگ‌زنی یکصد و یک طرح در دهه فجر خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۵ طرح با اعتبار ۲۲۸ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان افتتاحی است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر برگزار شد،اظهار کرد:دهه فجر بهار سیاسی ایران است و اگر واقع‌بینانه به انقلاب و دستاوردهای پس از آن نگاه کنیم تحول عظیمی در عرصه‌های مختلف را شاهد هستیم و این واقعیات را باید صادقانه به نسل جوان منتقل کنیم.

وی افزود: در ابتدای انقلاب که جنگ به ما تحمیل شد  حتی برای سلاح‌های سبک گلوله نداشتیم ولی امروز از نظر قدرت نظامی جز هشت کشور برتر دنیا هستیم.

فرماندار شهرستان نور به خودکفایی و افزایش تولیدات کشاورزی و دامی پس از انقلاب اشاره و بیان کرد: علاوه بر افزایش تولید گوشت قرمز در تولید گوشت سفید به جایی رسیدیم که دیگر نیاز به صدور مجوز جدید نداریم و گندم کشور نیز از تولیدات داخلی تامین می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: دانش هسته ای در کشور بومی‌سازی شده و نه تنها از ژاندارمی آمریکا در منطقه خارج شدیم بلکه اکنون جز پنج قدرت دنیا هستیم.

شادمان با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی نبود داعش امروز حتی همه اروپا را در دست می گرفت تاکید کرد: امروز باید و وظیفه داریم نسل جدید را با واقعیات انقلاب آشنا و ضمن آگاهی دادن خدمات نظام را معرفی کنیم.

 

 

 

فرماندار شهرستان نور به برخی خدمات نظام در سال‌های اخیر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۳۸ طرح در این سال ها به نتیجه رسید، کارخانه کمپوست در کمترین زمان ممکن کاملاً فعال شد، طرح های بهداشت و درمان از جمله بخش دیالیز، اورژانس، انتقال خون و … با کمک خیران بهره‌برداری شد که این امر سبب کاهش مرگ و میر و افزایش رتبه سلامت شهرستان شد.

وی با اشاره به ارتقای امنیت، نصب دوربین‌های پایش تصویری را  موجب کاهش ترافیک، پایش امنیتی، پیشگیری و کشف سرقت، شناسایی تخلفات و … عنوان کرد و گفت: امنیت و اعتماد مردم به نظام، انقلاب و خدمات سبب مشارکت ۹۰ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شد.

این مسئول با بیان اینکه رتبه نخست آزادسازی سواحل را داریم در خصوص تصرف ساحل توسط یکی از شرکت‌های خصوصی که در خبر بیست و سی پخش شد، اظهار کرد: این خبر کاملاً کذب است زیرا نه تنها زمینی تصرف نشد بلکه شرکت از شخص بنام رحمانی خریداری کرد و مالک نیز آن را از بنیاد مستضعفان خریداری کرد و در دعاوی بنیاد و منابع طبیعی نیز حکم به نفع بنیاد صادر و ابلاغ شد در نتیجه  ملک خصوصی بود و تصرفی صورت نگرفت.

 

 

 

شادمان در ادامه از افتتاح و کلنگ‌زنی  یکصد و یک طرح در دهه فجر خبر داد و افزود: از این تعداد ۹۵  طرح با اعتبار ۲۲۸ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان افتتاحی است که برای ۹۰۶ نفر اشتغال ایجاد می‌کند و ۶ طرح نیز با اعتبار ۸۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با اشتغالزایی یکهزار و ۱۹۰ نفر کلنگ زنی می شود.

وی عمده پروژه های افتتاحی را در بخش آب و فاضلاب، امور آب، برق، بسیج سازندگی، بنیاد شهید، بنیاد مسکن، بهزیستی، شبکه بهداشت درمان، شهرداری‌ها، صنعت، معدن و تجارت، مخابرات، هلال احمر ورزش و جوانان، دامپزشکی و غیره عنوان کرد و گفت: پروژه‌های کلنگ زنی در حوزه مخابرات، شهرداری‌ها و گازرسانی به منطقه میانبند و بلده است که به تنهایی ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ بهمن, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو