زمان انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ -

جشن بزرگ غدیر خم در شهر تاریخی رویان+تصاویر

جشن بزرگ غدیرخم با حضور فرماندار شهرستان،شهردار و شورای اسلامی شهر و استقبال بی‌نظیر مردم در شهرتاریخی رویان برگزارشد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،احمد توکلی درحاشیه جشن غدیر در ساحل شهر رویان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: در تاریخ اسلام غدیر و امامت به اندازه روز مبعث با اهمیت است و بی شک واقعه غدیر خم نقش سرنوشت‌سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است.

 

 

 

وی گفت: غدیر بزرگترین و مهمترین اعیاد اسلامی است و عصاره و نتیجه خلقت و چکیده تمام ادیان الهی و خلاصه مکتب وحی است.

فرماندار شهرستان نور با قدردانی از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان خاطرنشان‌کرد: در شهرستان نور مانند سراسر کشور جشن‌های متعددی به مناسبت عید غدیر خم برپا شد و شهرداری رویان نیز جشن باشکوهی به این مناسبت با حضور پرشور مردم و گردشگران در ساحل رویان برگزار کرد.

 

این مسئول با اشاره به شادی شیعیان در جشن غدیر خم افزود: شهرداری رویان با این برنامه باشکوه سبب شد تا مردم در کنار هم این روز بزرگ را جشن بگیرند و این برنامه‌ها سبب ایجاد نشاط و شادی در جامعه می‌شود.

 

جعفر حسین زاده در حاشیه جشن غدیر در ساحل شهر رویان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: غدیر از عظمت و ضرورت ولایت خبر می‌دهد و اساسی‌ترین پیام دین پیامبر (ص) بود.

وی با اشاره به اینکه غدیر تداوم خط نبوت است، گفت: غدیر ماجرای سرنوشت ساز است و  خطبه غدیر شاخص‌ترین و زنده ترین سند آن است.

 

 

شهردار رویان با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با هدف ایجاد نشاط و شادی برای مردم به ویژه خانواده‌هاست، خاطرنشان کرد: توجه به ارتقای نشاط و آرامش روحی و روانی مردم در جامعه یک سرمایه‌گذاری است و جشن‌های مختلف به مناسبت اعیاد ملی و مذهبی در شهر رویان برگزار می‌شود.

 

این مسئول با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم افزود: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و حضور پرشور مردم سبب دلگرمی ما است تا با بررسی و کارشناسی بیشتر بتوانیم با رفع نواقص در آینده برنامه‌های هدفمندتری را با مضامین بهتر اجرا کنیم.

حسین زاده با اشاره به دهه محرم و صفر اظهار‌کرد: شهرداری رویان در دهه محرم و صفر برنامه‌های مذهبی متعددی را اجرا می‌کند و در این ایام ارتباط و نزدیکی قلب‌ها با خداوند و اهل بیت بیشتر می‌شود و مردم به آرامش معنوی و روحی می‌رسند.

وی در پایان از حمایت‌های شورای اسلامی شهر رویان و زحمات روابط عمومی و واحدهای مختلف شهرداری رویان، نیروی انتظامی، راهور، حوزه مقاومت امام‌حسن (ع) و … قدردانی کرد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ تیر, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو