زمان انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ -

رئیس اداره گردشگری شهرستان نور اعلام کرد:

برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در شهرستان نور

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نور گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات با ۸۴ غرفه در شهر نور برپا شد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نورعلی سالاریان رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پنج جلسه  تسهیلات سفر قبل از نوروز در شهرستان برگزار شد و دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان آماده پذیرایی از گردشگران در ایام نوروز هستند.

 

وی‌گفت: شهرستان نور در ایام نوروز با ۱۱ مرکز اقامتی، یک مرکز تفریحی، ۱۱ مرکز پذیرایی، ۴۰۰ واحد خانه مسافر دارای مجوز و هشت دفتر خدمات مسافرتی،هشت مرکز بوم‌گردی در شهرستان مهیای پذیرای از مسافران و گردشگران است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نور با اشاره به نمایشگاه ملی در شهر نور بیان‌کرد: نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات با ۸۴ غرفه از استان‌های مختلف کشور به مناسبت عید نوروز در شهر نور برپا شد که استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران صورت گرفت.

این مسئول خاطرنشان‌کرد: در شهر نور و رویان نوروزگاه‌ها برای راهنمای گردشگران مستقر هستند که با تعامل با مسافران تور یک روزه گردشگری در شهرستان نور را نیز برگزار می‌کنند.

سالاریان با بیان اینکه شهرستان نور با مواهب طبیعی مانند جلگه، جنگل، کوهستان، آبشار، ابنیه و آثار تاریخی مقصد گردشگران است، یادآورشد: پارک جنگلی نور، ایزدشهر، رویان، شهر قدیمی ناتل، الیمالات، جنگل کشپل چمستان، اماکن تاریخی توریستی در بلده به ویژه موزه نیما و… از مکان‌های تفریحی و گردشگری شهرستان نور است.

وی با اشاره به اینکه مراکز اقامتی در شهرستان تکمیل است، افزود: شهرستان نور از نخستین روز نوروز بیش از ۲۰۰ هزار نفر اقامت شبانه داشته که تا هفته اول به بیش ۴۷۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ فروردین, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو