زمان انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ -

افتتاح پروژه زیرسازی و آسفالت و سیم به کابل و رفع حریم برق فشار قوی روستای شهربند

پروژه زیرسازی و آسفالت و سیم به کابل و رفع حریم برق فشار قوی روستای شهربند با حضور فرماندار شهرستان نور،نماینده مردم نور و محمودآباددر خانه ملت، معاونین فرماندار، بخشدار چمستان، دهیاری و شورای اسلامی روستای شهربند و دیگر مسئولان افتتاح شد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،عباس علیزاده دهیار روستای شهربند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: روستای سرسبز شهربند در بخش چمستان با مساحت کل ۱۵۰ هکتار دارای  ۷۵۰ نفر جمعیت بومی ثابت است و طرح هادی روستا ۲۳ هکتار می‌باشد.

 

 

 

 

 

وی با اشاره به پروژه هفته دولت در روستای شهربند افزود: پروژه زیرسازی و آسفالت روستای شهربند به طور تقریبی یک کیلومتر و هزینه حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت مشارکت بین دهیاری و بنیاد مسکن اجرایی شد.

 

 

دهیار روستای شهربند یادآورشد: منبع تامین اعتبار از طرف دهیاری به صورت خودیاری اهالی بود و نیمی از هزینه‌ها به صورت حواله قیر از طرف دولت پرداخت شد.

 

علیزاده بیان‌کرد: پروژه سیم به کابل و رفع حریم برق فشار قوی به طول ۱۵۰۰ متر به صورت مشارکتی به ارزش یک میلیارد تومان از طرف دهیاری و اداره برق در هفته دولت افتتاح شد.

 

وی با اشاره به امکانات روستا خاطرنشان‌کرد: روستای شهربند از نعمت آب،  برق، گاز، تلفن، مدرسه، خانه بهداشت، دفتردهیاری، ساختمان پایگاه بسیج، پارک ورزشی، ساختمان عالم، دو مسجد و یک حسینیه و … برخوردار است.

 

دهیار روستای شهربندبا اشاره به مشکل آنتن‌دهی موبایل در روستا افزود: مردم روستای شهربند با معضل قطعی برق و آب در این روستا روبرو هستند که از نظر کیفی و کمی نیز دچار مشکل است.

 

گفتنی است آقایان سید غدیر فاطمی، عطاالله علیپور،  ذکریا اصغرپور به عنوان اعضای شورای اسلامی و عباس علیزاده به عنوان دهیار مشغول خدمت رسانی به مردم شریف روستای شهربند هستند.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ شهریور, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو