زمان انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۲ -

امام جمعه شهرستان نور:

دولت سیزدهم با شعار انقلابی و مردمی مسیر خدمت‌رسانی را طی می‌کند

امام جمعه شهرستان نور گفت: نظام اسلامی در مسیر پیشرفت قرار دارد و دولت سیزدهم با شعار انقلابی و مردمی مسیر خدمت‌رسانی را طی می‌کند.

حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: مسیر را که شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدا طی کردند برگرفته از حماسه بزرگ عاشوراست و اربعین حسینی نماد بزرگ خدمت‌رسانی به بشریت است.

 

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) و یارانش در کربلا بزرگترین خدمت رسانی به بشر را کردند، گفت: بشر گرانبهاترین گوهر یعنی دانایی و آگاهی نسبت به مسیر درست زندگی را از دست داد تا جایی که سیدالشهدا برای هدایت بشر در مسیر درست زندگی بزرگترین حرکت را به نمایش گذاشت و آن مبارزه با ظلم، ستمگران عصر و کسانی که اسباب گمراهی را برای بشریت فراهم کردند.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به کربلای حسینی افزود: هدف امام حسین (ع) مبارزه با دشمنانی بود که از جهل و بی‌خبری مردم برای حکومت بر بشریت استفاده می‌کردند وسیدالشهدا با نثار جان خود و عزیزانش در مقابل دشمنان ایستاد تا مردم را از جهالت علمی و عملی و سرگردانی نجات دهد و امروز پیاده‌روی اربعین مسیر هدایت را برای بشریت ترسیم کرده است.

احمدی با اشاره به اینکه زندگی شهدا درس است، افزود: شهید رجایی با علم و ساده‌زیستی با سختی‌های زندگی مبارزه کرد و صلابت شهید رجایی در مقابله با دشمن و مهربانی نسبت به مردم و مستضعفان سبب عشق مردم به این شهید شد و شهید آیت الله باهنر این شخصیت فرهیخته که در درونش ایثار، حماسه و بالندگی موج می‌زد بهترین الگو برای همه مدیران هستند.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در مسیر پیشرفت قرار دارد و دولت سیزدهم با شعار انقلابی و مردمی مسیر خدمت‌رسانی را طی می‌کند، بیان کرد: به‌زودی شاهد پیشرفت‌های زیادی در کشور خواهیم بود و در استان مازندران نیز در عرصه‌های مختلف شاهد توسعه و آبادانی هستیم و دشمنان داخلی و خارجی با تضعیف این جایگاه به دنبال جلوگیری رشد و توسعه در استان هستند.

امام جمعه شهرستان نور گفت: دولت سیزدهم مصمم است تا دست دلالان و نفوذی‌ها را در سازمان‌ها و ادارات قطع کند و کسانی که جایگاه خدمت‌رسانی را معطل می‌گذارند از صحنه مسئولیت خارج کند و دلسوزان نظام باید به صورت جهادی پای کار بیایند تا مردم شاهد رشد و پیشرفت در کشور باشند.

فرماندار نور نیز با گرامیداشت هفته دولت اظهارکرد: از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با ماهیت انقلاب مخالف بودند و در همه زمینه‌ها ما را دچار چالش کردند تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

بیژن پولادی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تحرکاتی در عرصه ناامنی در ایران ایجاد کردند و سال ۵۹ با جنگ تحمیلی به مرزها حمله کردند اما توانستیم این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

فرماندار شهرستان نور افزود: با توجه به هدف انقلاب اسلامی  که بر اساس تفکر معنوی و الهی و شعار تمدنی نوین اسلامی است بعد از جنگ سخت دشمنان در حوزه جنگ نرم و نیمه سخت با تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی و … وارد شدند و پس از ۴۴ سال در جنگ ترکیبی دشمن هستیم.

 

این مسئول با اشاره به نقش کارمندان و مدیران دولت در نظام اسلامی تأکیدکرد: با توجه به اینکه رویکرد نظام اسلامی با رهبری امامین انقلاب رویکرد رسیدن به تمدن نوین است در جامعه اسلامی مسئولان و مدیران باید تکلیف محور باشند.

پولادی در ادامه یادآورشد: مدیران باید رویکرد انقلابی داشته باشند و اگر فساد اداری در سیستم جا بگیرد و زنگارها در آن نهادینه شود سبب تخریب است و پاک دستی، سلامت در کار، ارتباط و خدمت رسانی سالم به جامعه و مردم در مسیر درست، سبب تحقق عدالت در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به ضررت تکلیف‌گرایی در جامعه اسلامی اظهارکرد: مدیران و کارکنان دولت ارتباط خود را با خانواده شهدا برقرار کنند تا در مسیر خدمت رسانی صادقانه عمل کنند.

فرماندار شهرستان نور گفت: مکاتبات اداری نباید طولانی شود و فرمانداری متولی نظارت بر همه امور و کارها در شهرستان است و همه زحمات بر این است که مازندران به جایگاه واقعی خود برسد و در حوزه اقتصادی و ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر و خلیج فارس و… کارهای بزرگی در حال انجام است و شاهد اثرات آن در آینده نزدیک خواهیم بود.

پولادی با اشاره به اینکه مشکلات بین ادارات باید اطلاع رسانی شود، گفت:  ادارات به جای شکایت بهتر است با جلسه و عمل به تعهدات مشکلات را مرتفع کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ شهریور, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو