زمان انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۲ -

رئیس اداره ارشاد شهرستان نور اعلام کرد:

برگزاری همایش بزرگداشت نیما یوشیج

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از برگزاری همایش بزرگداشت نیما یوشیج ۲۱ آبان در منطقه یوش خبر داد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،عبدالرضا رشیدی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به همایش بزرگداشت نیما یوشیج در ۲۱ آبان در یوش اظهارکرد: جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت نیما یوشیج در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار شد که با توجه به لزوم شناخت شاعر بلند آوازه ایران زمین این همایش در سالروز تولد پدر شعر نو در یوش برپا می‌شود.
برگزاری همایش بزرگداشت نیما یوشیج
وی در تشریح برخی از برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی این همایش به برگزاری مسابقه شعرخوانی از اشعار نیما در فضای مجازی، نمایشگاه آثار نقاشی کودکان نوجوانان با موضوع اشعار نیما یوشیج، شعرخوانی شاعران بومی، شناخت و پژوهش بر آثار پدر شعر نو و … اشاره کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور بیان‌ کرد: امروز معرفی آثار و شناخت نیما برای نوجوانان و جوانان در اشاعه فرهنگ بومی ضروری است و این همتی همه‌جانبه را می‌طلبد.
رشیدی در ادامه با اشاره به سخنان فرماندار شهرستان نور در دیدار با هنرمندان تئاتر شهرستان افزود: هنر گویاترین و تاثیرگذارترین زبان برای بیان حقیقت در جامعه است و دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری و همراهی در برگزاری همایش‌ها، جنگ‌های شادی و مراسم‌های فرهنگی و هنری هستند.
وی با اشاره به تأکید فرماندار شهرستان در حمایت از هنرمندان تئاتر شهرستان نور اظهارکرد: شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی با معرفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ظرفیت‌های هنری شهرستان در اجرای برنامه‌ها بهره ببرند و آثار تولیدی و نمایش فاخر از سوی هنرمندان تئاتر شهرستان مورد حمایت قرار بگیرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور خاطرنشان کرد: مراکز و مجموعه‌های تفریحی، توریستی پردرآمد شهرستان می‌توانند از آثار فاخر و تولیدی هنرمندان که در جشنواره‌های گوناگون فرهنگی و هنری خوش درخشیدند، حمایت کنند.
کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو