زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ -

همزمان با دهه فجر

افتتاح شرکت دارویی اسپروز در شهرک صنعتی چمستان

شرکت تولیدی و دارویی اسپروز تولید کننده انواع ضدعفونی و شوینده است که در دو طبقه با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور »، بیژن پولادی در آئین افتتاح شرکت دارویی در شهرک صنعتی چمستان با قدردانی از کسانی که دغدغه تولید دارند، اظهار کرد: کشور توسعه یافته با تولیدات خود نیاز داخل را تامین و مازاد تولیدات را صادر می‌کند اما امروز امر تولید جایگاه واقعی خود را از دست داده و این یک زنگ خطر در کشور محسوب می‌شود.

 

 

 

وی گفت: حمایت از تولید شعار سال‌های مختلف مقام معظم رهبری است و اگر از تولید که موضوع اصلی کشور محسوب می‌شود، حمایت نکنیم، شعار فقط در حد شعار می‌ماند و در توسعه کشور تاثیر نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان نور بیان‌کرد: در جغرافیای شهرستان نور تلاش می‌کنیم بیش از توان در حمایت از تولید خدمت‌رسانی کنیم و یکی از مشکلات اصلی در شهرک صنعتی چمستان و مسئله سرمایه در گردش تولید کنندگان، اوقافی بودن شهرک صنعتی است.

 

 

پولادی با اشاره به اینکه برای برون‌رفت از این مشکل به زودی جلسه‌ای با اوقاف کشور برگزار می‌کنیم، افزود: تولید کنندگان برای دریافت تسهیلات به دلیل اوقافی بودن شهرک صنعتی نمی‌توانند از سند آن استفاده کنند که باید این موضوع با یک راهکار مناسب، رفع شود.

 

 

وی با قدردانی از بانک توسعه تعاون در حمایت از تولیدکنندگان و تسهیلات به بخش تولید خاطرنشان‌کرد: مدیران ادارات شهرستان نور همکاری کامل با مجموعه تولید کنندگان داشته باشند و با توجه به شعار سال، منویات رهبری، نگاه دولت و برنامه‌های توسعه در کشور به عنوان خدمتگزار از تولید کنندگان استقبال کنند.

 

 

فرماندار شهرستان نور با اشاره به نگاه سلیقه‌ای برخی کارشناسان ادارات افزود: نگاه کارشناسی خوب است اما باید به سمت حمایت از تولید کننده و رفع مشکلات مردم باشد تا مردم و تولید کنندگان در بروکراسی اداری زمان را از دست ندهند.

 

مجتبی شجاعی سرمایه‌کذار شرکت دارویی با اشاره به اینکه تولید کننده در این وضعیت اقتصادی ایثارگراست،اظهارکرد: زمین، آب و خاک و هویت انسان‌هاست که باید با کشت و زر و تولید آن را حفظ کنیم و اگر فقط خام فروشی کنیم زیرساخت‌های کشور نابود می‌شود.

 

 

این تولید کننده افزود: مسئولان لایق و آگاه با مدیریت درست می‌توانند به تولیدکننده و سرمایه‌گذار کمک کنند تا با رونق تولید در کشور سبب توسعه، رشد اقتصادی و اشتغالزایی شوند.

 

کامیار شجاعی در آیین افتتاح شرکت دارویی با اشاره به اینکه شرکت دارویی آمین گستر و شرکت دارویی پاسارگاد اسپروز در شهرک صنعتی با مدیریت پدر و همکاری فرزندان فعال است اظهارکرد: شرکت تولیدی و دارویی اسپروز تولید کننده انواع ضدعفونی و شوینده است که در دو طبقه با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد تومان افتتاح شد که مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تسهیلات در سال ۱۴۰۰ و مبلغ ۴ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ از بانک توسعه تعاون دریافت کرد که بیش از ۸۰ درصد آن پرداخت شد.

 

وی با اشاره به اشتغال زایی برای ۱۸ نفر در این شرکت افزود: اگر نیروی کار در این منطقه باشد این شرکت برای ۳۰ نفر ظرفیت اشتغالزایی دارد.

 

 

   

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو